آیت‌الله نوری همدانی: قدرت و عظمت امروز کشور مرهون خون شهدا است

کدخبر: 1042051

این مرجع تقلید در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان کردستان اظهار داشت: تنها چیزی که باعث شد جوانان ما از عزیزیترین سرمایه خود بگذرند دستور ولی فقیه زمان بود که همانا ادامه دهنده مکتب رسول‌الله است

به گزارش «نسیم»، آیت الله نوری همدانی در سومین روز از سفر خود به کردستان با خانواده شهدا وایثارگران دیدار کرد.

آیت الله نوری همدانی در این دیدار گفت: شهادت وایثار مردم ایران اسلامی برگرفته از مکتب عاشوراست واین رشادت ودلاوری باید همیشه بردوام وبرقرار باشد.

این مرجع تقلید قدرت و عظمت امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست وگفت استان کردستان نسبت به جمعیتش یکی از استانهایی است که بیشترین شهیدان را به نظام اسلامی تقدیم کرده است.

وی گفت: جان هرانسان بزرگترین سرمایه اوست اما تنها چیزی که باعث شد جوانان ما از عزیزیترین سرمایه خود بگذرند دستور ولی فقیه زمان بود که همانا ادامه دهنده مکتب رسول الله است.

ایت الله نوری همدانی افزود:آنچه که در جنگ تحمیلی ملت ما را در مقابل 35کشور تا دندان مسلح سربلند کرد ایمان بخدا وقدرت معنویت رزمندگان اسلام بود.

درابتدای این دیدار سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان مردم کردستان را مردمی با ایمان و ولایت مدار دانست وگفت :تعهد ووفای به عهد از مهمترین ویژگیهای مردم کردستان است.

ارسال نظر: