حسین فریدون: دولت همه هزینه‌های درمانی عباسپور را برعهده می‌گیرد

کدخبر: 1017619

مشاور عالی رئیس جمهور که برای عیادت از عباسپور به بیمارستان آتیه رفته بود گفت: دولت تدبیر و امید حامی ورزشکاران است از این رو هزینه‌های درمانی بیت‌الله عباسپور را برعهده می‌گیرد

به گزارش «نسیم»، حسین فریدون که برای عیادت از عباسپور به بیمارستان آتیه آمده بود در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: دولت تدبیر و امید حامی ورزشکاران است از این رو هزینه های درمانی بیت الله عباسپور را برعهده می گیرد.

وی افزود: به عیادت عباسپور آمدم چرا که وظیفه ماست که همیشه در همه جا از قهرمانان عرصه های ورزشی حمایت کامل را داشته باشیم و برای این ورزشکار که در میادین بین المللی همیشه پرچم دار میادین بین المللی کشورمان بوده است، آرزوی سلامتی دارم.

مشاور عالی رئیس جمهور در ادامه افزود: در بحث نظام جامع حمایتی از ورزشکارانی که بیمه ورزشی ندارند و با مشکلات پرداخت هزینه های درمان مواجه هستند قول می دهیم که برنامه جامعی را تدوین کنیم که اگر روزی ورزشکاری در بستر بیماری قرار گرفت بتواند در یک طرح جامع و کامل هزینه های درمان خود را بدون هیچگونه مشکلی برطرف کند.

حسین فریدون گفت: به ورزشکاران و قهرمانان کشورمان که قرار است در رقابتهای المپیک افتخار آفرینی کنند این نوید را می دهیم که دولت از لحاظ مالی و معنوی حمایت کاملی از آنان خواهد داشت و در این رابطه به دنبال تامین منابع مالی هستیم که فدراسیونهای ورزشی بتوانند به راحتی ورزشکاران خود را آماده حضور در رقابتهای بین المللی کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از هزینه های سنگین درمانی که خانواده عباسپور پرداخت کرده اند، اطلاع داریم از این رو امروز به عیادت این ورزشکار قهرمان آمدیم تا این نوید را به وی و خانواده اش بدهیم که تمام هزینه هایی که تاکنون پرداخت کرده است بر عهده بگیریم.

بیت الله عباسپور قهرمان چندین دوره مسابقات پرورش اندام در میادین داخلی و بین المللی است که بر اثر نوعی بیماری خاص در بیمارستان آتیه بستری است.

ارسال نظر: