اخبار آرشیوی

کدخبر: 266287

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب: حکومت اسلامی تنها مسئول عمران و آبادی نیست، بلکه باید حافظ دین و آبادی آخرت مردم نیز باشد/ بیت‌المال مسلمین توان اسراف و ریخت و پاش مسئولین را ندارد

آیت الله محمدی گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری، با اشاره به موج بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: حوادث اخیر در کشورهای اسلامی دست قدرت خداست و به زودی طبق پیش بینی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سراسر اروپا را نیز فرا خواهد گرفت.
ایسنا نوشت: آیت الله محمدی گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری، تلاش و کار زیاد را یکی از نیازهای اصلی کشور دانست واظهارداشت: کشور برای پیشرفت به کار زیاد نیاز دارد به طوری که هرچند کشور پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف داشته است، ولی در حد مطلوبی قرار ندارد. وی با بیان این‌که یک کارگزار باید بهره مندیش از اموال عمومی و بیت المال حداقل باشد، تصریح کرد: بیت المال مسلمین توان اسراف و ریخت و پاش را ندارد. رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به موج بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: حوادث اخیر در کشورهای اسلامی دست قدرت خداست و به زودی طبق پیش بینی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سراسر اروپا را نیز فرا خواهد گرفت. همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان اظهارکرد: تنها با داشتن وحدت نشات گرفته از قرآن و معارف اسلام میتوان در مسیر توسعه گام برداشت. وی گفت: اکنون خود را جزء لاینفک مردم این استان می دانم و به طور قطع با همبستگی بین مردم راه برای رشد همه جانبه این استان باز خواهد شد. نکونام کار اصلی خود در استان را فعالیت فرهنگی دانست و ادامه داد: در این زمینه به اندازه‌ای تلاش خواهم کرد که دیگر نام محروم بر پیشانی این استان نماند. به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد نیز در این مراسم برنامه ریزی، تقویت حوزه های علمیه، تربیت طلاب، تحرک فرهنگ عمومی و ایجاد اشتغال برای جوانان را از مهم ترین اهداف خود در طول 25 سال خدمت در چهارمحال و بختیاری دانست. آیت الله محمدرضا ناصری با بیان این‌که سیاست کلی در استان باید داشتن هماهنگی در برنامه ها باشد، ادامه داد: پرهیز از پرداختن به مسائل جزئی، پرداختن به اولویت ها و هماهنگی در برنامه ها یکی از ضروریاتی است که در پیشرفت جامعه موثر است. وی حرکت در مسیر ولایت را والاترین مصونیت برای اسلام دانست و تصریح کرد: حفظ خط ولایت می تواند جامعه اسلامی را از خطرات دشمنان مصون کند و تعالی جامعه اسلامی را به دنبال داشته باشد.
ارسال نظر: