پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو

حسینی‌پناه: مصدومیت اجازه کسب نتیجه دلخواه در پارالمپیک را نداد/ نکویی‌مجد: داور تمرکزم را برهم زد

کدخبر: 2061933

دو نماینده پرتاب وزنه کشورمان در کلاس F۳۵ موفق به کسب مدال در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو نشدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی « نسیم آنلاین » از ریو، سید محسن حسینی‌پناه پس از عنوان پنجمی در مسابقات پرتاب وزنه کلاس F35 بازی های پارالمپیک 2016 ریو اظهار داشت: خیلی تلاش کردم، اما به دلیل مصدومیت موفق نشدم و این باعث شرمندگی ام مقابل مردم شد.

وی افزود: دو ماه قبل در تمرینات دچار آسیب دیدگی شدم. این مصدومیت مشکلاتی برایم ایجاد کرد و نتوانستم در پارالمپیک نتیجه دلخواه را بگیرم

ملی پوش پرتاب دیسک پارالمپیکی کشورمان ادامه داد: امکانات خوبی برای ما فراهم شده بود و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما متاسفانه نتیجه لازم را نگرفتیم.

مهران نکویی مجد پس از عنوان چهارمی در مسابقات پرتاب وزنه کلاس F35 گفت: وضعیت خوبی در پرتاب اول داشتم اما داور از پرتاب دوم تمرکزم را بر هم زد و در ادامه نتوانستم نتیجه مورد نظر را بگیرم.

وی افزود: خیلی زحمت کشیدم اما تجربه مسابقات برون مرزی نداشتم.

این ورزشکار پارالمپیکی ایران ادامه داد: در پارالمپیک توانستم رکورد 14.21 متر خودم را ارتقا بدهم اما از اینکه روی سکو نرفتم، شرمنده مردم و خانواده شدم.

محسن ابراهیمی ، مربی کشورمان در پایان رقابت مهران نکویی مجد و سید محسن حسینی پناه در پرتاب وزنه کلاس F35 اظهار داشت: ملی پوشان خوب بودند اما حریفانشان بهتر از آنها عمل کردند. ورزشکاران چینی، آرژانتینی و لتونی پیش این از چنین رکوردهایی را نداشتند.

وی افزود: مهران رکورد خودش را جا‌به‌جا کرد و حسینی پناه هم چون مصدوم بود، انتظارات را برآورده نکرد.

ارسال نظر: