شهادت یکی از ماموران ناجا در مریوان

کدخبر: 2053933

جانشین فرمانده انتظامی استان از شهادت استواریکم عبدالله مروتی مامور گشت یگان امداد انتظامی شهرستان مریوان که در اثر پرتاب شی‌ای انفجاری توسط فردی ناشناس مجروح شده بود، خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ پاسدار جعفر آژنگ، گفت: روز گذشته استواریکم عبداله مروتی مامور گشت یگان امداد شهرستان مریوان که در اثر اقدام فردی ناشناس در پرتاب شی‌ای انفجاری به داخل خودروی سازمانی مجروح شده بود متاسفانه به جهت شدت جراحات وارده در بیمارستان بعثت سنندج دارفانی را وداع گفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی عروج ملکوتی این همکار عزیز را به خانواده محترم و تمام همکاران شهید تسلیت گفت و افزود: مراسم تشییع این شهید بزرگوار ساعت 10 امروز از مقابل مسجد جامع سنندج برگزار و در بهشت محمدی در جوار شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است، شهید استواریکم عبدالله مروتی دو روز پیش حین گشت زنی در شهرستان مریوان بر اثر پرتاب شی‌ای انفجاری به داخل خودرو سازمانی به همراه دو نفر از همکارانش مجروح و به بیمارستان بعثت سنندج منتقل شده بود، که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده، اقدامات پزشکی موثر واقع نشد و این همکار عزیز در ساعت 24 شب گذشته به فیض شهادت نائل شد. روحش شاد، یادش گرامی.

ارسال نظر: