همایش تجلیل از نمونه­‌های ترافیکی برگزار شد

کدخبر: 1029954

در این مراسم از ۱۷۰ نفر از رانندگان نمونه دستگاه­‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در حوزه مدیریت شهری تهران بزرگ تجلیل و قدردانی شد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، در این مراسم سرهنگ مرادی، معاون آموزش فرهنگ ترافیک تهران بزرگ بیان داشت: دومین روز از هفته نیروی انتظامی به نام قانون‌گرایی و انضباط اجتماعی نام‌گذاری شده است. در راستای این نام گذاری در حدود 10 دستگاه و 10 نهاد اعم از دولتی و غیر دولتی عمومی و غیر عمومی سازمان های مردم نهاد اعم از اتحادیه­ ها و افراد و دستگاه­هایی که در مدیریت شهری فعال هستند مانند تاکسیرانی، اورژانس، اتوبوسرانی، آتش نشانی و تمام اتحادیه ­هایی که در حوزه حمل و نقل اعم از سبک و سنگین فعالیت دارند در برگزاری این همایش پلیس راهور را یاری کردند.

مرادی بیان داشت: تعداد 700 نفر راننده از این دستگاه­ها و نهادها به ما معرفی شدند و با تشکیل کارگروه های کارشناسی و مجموعه استعلاماتی که از سامانه اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه رفتار و سوابق ترافیکی رانندگان و استعلام از سامانه تصادفات در حوزه رانندگی چه با خودروهای شخصی و چه با خودروهای سازمانی به این نتیجه رسیدیم که از این تعداد، 170 راننده عزیز به عنوان بهترین و برترین هستند که در سال 93 مرتکب هیچ سانحه رانندگی و هیچ گونه تصادفی نشدند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در واقع حساسیت مسئولین نهادها و مدیران شهری و در سایه مشارکت و همدلی و همزبانی این عزیزان با پلیس و ایجاد سامانه­های نظارت بر رفتار رانندگان باعث شده است که میزان قانونمندی و قانون گرایی به ایجاد رفتارهای صحیح و مثبت رانندگی و در مجموعه راندمان مدیریت شهری رو به افزایش پیدا کند. مصداق و نمونه بارز آن این بود که امسال 700 نفر به عنوان راننده نمونه به ما معرفی شده­اند که ما شاهد افزایش 100 درصدی رانندگان نمونه از این 10 دستگاه هستیم. که نشان می­دهد در واقع آن حساسیت و نظارت مدیران این دستگاه­ها، اتحادیه­ ها و سازمان های مردم نهاد به افزایش و توسعه قانون­گرایی در برخی از رانندگان شده است.

معاون آموزش فرهنگ ترافیک تهران بزرگ در پایان بیان داشت: امیدواریم در سایه این همدلی و مشارکت شاهد توسعه قانون مندی و قانون گرایی در بین رانندگان باشیم و اعتقاد داریم مجموعه رانندگانی که در حوزه مدیریت شهری فعالیت می­کنند سفیران فرهنگی ترافیک در دوره جدید هستند و دست مدد و همکاری به سوی این رانندگان اعم از رانندگان تاکسی و رانندگان اتوبوس و دیگران دراز می­کنیم تا بتوانیم الگوی فرهنگی برای شهر باشیم.

به گزارش نسیم، در انتهای این مراسم از 170 راننده نمونه حوزه مدیریت شهری تقدیر به عمل آمد. گفتنی است در این همایش سردار مهری فرامانده پلیس راهور ناجا به علت شرکت در مراسم تشییع پیکر حجاج حضور پیدا نکرد.

ارسال نظر: