رویترز خبر داد:

طرح جدید سناتورهای آمریکایی برای تحریم ایران تا ۲۰۳۱

کدخبر: 2038313

سناتور "کِلی اَیوتی"، از اعضای حزب جمهوری‌خواه در مجلس سنا، به همراه ۱۸ سناتور دیگر، طرح تمدید تحریم‌های ایران تا سال ۲۰۳۱ را به کنگره ارائه کرده‌اند که تحریم‌های موشکی جدیدی را به تحریم‌های موجود خواهد افزود.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین »، به نقل از رویترز، سناتور «کِلی اَیوتی»، از اعضای حزب جمهوری‌خواه در مجلس سنای آمریکا، به همراه ۱۸ سناتور دیگر، طرح تمدید تحریم‌های ایران تا سال ۲۰۳۱ میلادی را به کنگره ارائه کرده‌اند که تحریم‌های موشکی جدیدی را به تحریم‌های موجود خواهد افزود.

سناتور دموکرات "بن کاردین"، از اعضای ارشد مجلس سنای ایالات متحده، هم اعلام کرده است که تصمیم دارد طرح جداگانه‌ای را برای تمدید تحریم‌های ایران ارائه کند .

کاردین در میزگردی با خبرنگاران گفت : اعضا دیدگاههای متفاوتی دارند.

سناتور باب کورکر، رئیس جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس سنا، گفته است که او همراه با کاردین در حال کار بر روی طرحی است که امیدوار است حمایت قاطع سناتورها از هر دو حزب را به دست آورد. جزئیات این طرح هنوز فاش نشده است و دستیاران سناتورها گفته اند آنها نمی دانند این طرح چه موقع معرفی خواهد شد.

تحریم‌های کنونی علیه ایران، حوزه‌های هسته‌ای، موشکی و آنچه تحریم‌های ضدتروریستی توصیف شده را در برمی‌گیرد. این تحریم‌ها تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی به پایان خواهند رسید.

اعضای هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا از تمدید تحریم‌ها پشتیبانی می‌کنند. با این حال، دولت باراک اوباما به کنگره هشدار داده که با وضع تحریم‌های جدید علیه تهران مخالفت خواهد کرد .

ارسال نظر: