سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء:

برای آزادی فلوجه آمادگی کامل داریم

کدخبر: 2033100

سید هاشم الموسوی با بیان اینکه "رقه" و "فلوجه" دو روی یک سکه هستند، گفت: ورود به شهر فلوجه و پاکسازی آن از اهداف ما است که به هیچ وجه قابل تغییر و بازگشت نیست.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین »، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به شروع عملیات آزادسازی جاده عامریه ــ فلوجه توسط رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اظهار داشت: گروههای تروریستی که فلوجه را به قندهار تبدیل کرده اند؛ نتیجه جنایتهای خود در میدان جنگ را خواهند گرفت .

سید هاشم الموسوی با بیان اینکه "رقه" و "فلوجه" دو روی یک سکه هستند، افزود: هر دوی این شهرها منبع تروریسم، ویرانی و نابودی در منطقه اند .

وی افزود: ورود به شهر فلوجه و پاکسازی آن از اهداف ما است که به هیچ وجه قابل تغییر و بازگشت نیست .

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به برخی صداهای مخالف برای جلوگیری از پیشرفت ررزمندگان مقاومت در جریان آزادسازی عراق از لوث وجود داعشیان، تصریح کرد: هیاهوی سیاسی و رسانه ایِ به راه افتاده نمی تواند چرخ مقاومت را متوقف کند و اینها توان تغییر برنامه ریزی مقاومت برای ورود به شهر تروریستی فلوجه را ندارند .

الموسوی با اعلام آمادگی کامل رزمندگان نُجَباء برای آغاز هرگونه عملیاتی خاطرنشان ساخت: مقاومت اسلامی نُجَباء آمادگی کامل خود را برای ورود به فلوجه اعلام می کند و با ملت عراق پیمان می بندد که به پیروزی های بزرگی بر دشمنان خدا و بشریت دست یابد .

وی در پایان از تمام رسانه های داخل و خارج عراق خواست که اخبار و حوادث میدانی جنگ را با دقت تمام به مردم منتقل کنند و پشتیبان نیروهای مقاومت در جنگ علیه گروه تروریستی داعش باشند .

ارسال نظر: