تحریم‌های بیشتر مجلس سنای آمریکا علیه ایران در راه است

کدخبر: 2008598

نشریه کنگره موسوم به هیل، از تلاش سناتورهای آمریکایی برای تدوین تدوین طرحی جهت اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه موشکی ایران خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل « نسیم آنلاین »، نشریه کنگره موسوم به هیل از تلاش گروهی از سناتورهای آمریکایی برای تدوین طرحی جهت اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه موشکی ایران خبر داد و نوشت: این طرح موجب ایجاد شکاف میان نمایندگان دموکرات شده است که گروهی معتقدند تحریم های اخیر دولت کافیست و گروه دیگر می گویند باید کنگره نیز به این موضوع ورود کند.

« باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکایی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، در مورد طرح پیشنهادی‌اش علیه برنامه موشکی ایران، گفت: «ما هنوز داریم روی چارچوب آن کار می‌کنیم؛ این طرح احتمالا در قالب یک بسته لوایح مرتبط با ایران، از جمله طرح تمدید ده ساله تحریم‌های وضع شده علیه تهران، ارائه خواهد شد .

"کلی آیوت" دیگر سناتور جمهوری‌خواه هم چند روز قبل گفته بود که او به همراه گروهی از هم‌حزبی‌هایش در حال کار بر روی طرحی جداگانه علیه ایران هستند .

"باب منندز" روز سه‌شنبه گفت که او آماده است روی طرح پیشنهادی کورکر کار کند، اما در عین حال او هم در حال تدوین طرحی در ارتباط با تحریم‌های هسته‌ای است. وی همچنین با همراه «مارک کرک» جمهوری‌خواه طرح تمدید 10 ساله قانون تحریم‌های ایران را، که در سال 2016 به پایان می‌رسند، به سنا برده است .

"بن کاردین" عضو ارشد سنا و "جو منچین" که هر دو دموکرات هستند هم می‌گوید در صورت ارائه پیشنهاد تحریم‌های جدید علیه برنامه موشکی ایران، دموکرات‌ها از این طرح حمایت خواهند کرد .

ارسال نظر: