رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به «نسیم آنلاین» خبرداد:

برنامه ساخت بیمارستان ۹ طبقه در نجف/ اعزام تیم پزشکی برای مراسم نیمه شعبان در عتبات

کدخبر: 2033375

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در گفتگو با «نسیم آنلاین» از برنامه این مرکز برای ساخت بیمارستان تخصصی در نجف اشرف خبرداد.

دکتر سید علی مرعشی در گفت وگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» ضمن اعلام این خبر افزود: ساخت بیمارستان 9 طبقه‌ای تخصصی در نجف در دستور کار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته که در این راستا طرح های اولیه ساخت بیمارستان ترسیم و تدوین شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت این بیمارستان موافقت استانداری نجف و همچنین وزارت بهداشت عراق اخذ شده و آغاز این پروژه عظیم منوط به ارائه نقشه های نهایی ساخت بیمارستان به وزارت بهداشت عراق است.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص برنامه‌های این مرکز برای نیمه شعبان نیز گفت: 60 پزشک،پیراپزشک و پرستار امروز به نجف و کربلا اعزام می‌شوند.

وی افزود:با تفاهمی که با هلال احمر عراق صورت گرفته است این افراد به مدت 4 روز در کربلا و نجف حضور دارند و به ارائه خدمات به زائران خواهند پرداخت.

مرعشی در خاتمه نیز خاطر نشان کرد: تمرکز ما بر روی ارائه خدمات تخصصی‌تر در عتبات معطوف شده و امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته درآینده نزدیک به این مهم دست پیدا کنیم.

ارسال نظر: