اتفاقی عجیب در دولت یازدهم؛

دولت تدبیر جلوی اجرای نشست اقتصاد مقاومتی را گرفت/ ممانعت از ورود وزیر اقتصاد احمدی‌نژاد به جلسه!

کدخبر: 2035806

خبرها حکایت از آن دارد که با مداخله و تهدید فرماندار شهرستان ملایر، از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که بنا بود در محل سینما فرهنگیان ملایر برگزارشود، ممانعت به عمل آمد.

به گزارش « نسیم آنلاین » مدعیان آزادی بیان، از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، در سالن سینما فرهنگیان ملایر، جلوگیری‌ کردند.

خبرها حکایت از آن دارد که با مداخله و تهدید فرماندار شهرستان ملایر، از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که به دعوت رئیس شورای شهر ملایر از دکتر سید‌شمس‌الدین حسینی، وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی بنا بود در محل سینما فرهنگیان ملایر برگزارشود، ممانعت به عمل آمد.

این همایش که قرار بود با سخنرانی دکتر سید‌شمس‌الدین حسینی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی و یکی دیگر از اساتید دانشگاه علامه در محل سینمای فرهنگیان شهرستان ملایر در روز پنج‌شنبه، ۶ خردادماه برگزار شود، با مخالفت فرماندار این شهرستان در اقدامی هماهنگ‌شده با استانداری همدان، مواجه‌شد که با واکنش مردمی مواجه و محل همایش به یکی از مساجد این شهر منتقل‌شد.

حال این سؤال مطرح می‌شود که دولتی که مدعی آزادی بیان و اعتدال است، چگونه حتی سخنرانی یک استاد دانشگاه، در خصوص سیاست‌های کلی نظام را به بهانه داشتن منصب وزارت در دولت قبل، بر‌نمی‌تابد.

ارسال نظر: