صلاحی: غرب گرایان داخلی از ملاقات و قدم زدن بعضی‌ها ذوق زده نشوند

کدخبر: 972399

رئیس سازمان بسیج اساتید در سومین کارگاه پیوست نگاری فرهنگی اساتید بسیجی در اهواز افزود: آنها که از مبارزه خسته و کدخدایی آمریکا را پذیرفته‌اند، سپاه و بسیج را مورد حمله قرار می دهند

به گزارش «نسیم» سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید در مراسم سومین کارگاه پیوست‌ نگاری فرهنگی بسیج اساتید که در اهواز برگزار شد با اشاره به مسائل منطقه ای و جهانی عنوان کرد: درحالی که ناکارآمدی و ناکامی غرب در منطقه هویدا شده بعضی ها که از مبارزه خسته شده اند و کدخدایی آمریکا را پذیرفته اند مهم ترین قدرت سیاسی، اعتقادی و نظامی جهان یعنی سپاه و بسیج را مورد حمله قرار می دهند.

وی ادامه داد: غرب گرایان داخلی از چند ملاقات و قدم زدن بعضی ها ذوق زده نشوند، آمریکا و متحدین این کشور در منطقه در محاصره نیروهای انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع پیوست نگاری فرهنگی خاطرنشان ساخت: پیوست نگاری فرهنگی حلقه مفقوده فعالیت ‌ های اقتصادی و اجتماعی کشور و باید در این مسیر در برابر مشکلات احتمالی مقاومت کرد. در موضوع پیوست نگاری فرهنگی باید ضمن نگاه به مسائل و مشکلات روزمره، نگاه کلان و آینده نگر هم داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امروز از هر جهت تدوین و عملیاتی کردن پیوست نگاری فرهنگی از مهمترین معروف های نظام اسلامی است زیرا از طریق آن سیاست ها و برنامه های فرهنگی در فضای عمل اجتماعی تحقق می یابد.

بر پایه این گزارش، سومین کارگاه پیوست نگاری فرهنگی بسیج اساتید در استان خوزستان با حضور دکتر سهراب صلاحی، کارشناسان و صاحب نظران فرهنگی و اساتید بسیجی استان خوزستان صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز آغاز بکار کرد .

بسترسازی هدفمند فرهنگی و توجه به ارزش‌های جامعه اسلامی ، تحقق مطالبات بر زمین مانده علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه ، آشنا کردن و تربیت متخصصین از میان اساتید دانشگاه‌های کشور ، ایجاد کانون‌های تصمیم سازی و ایده‌پردازی فرهنگی مدیران و مسئولان اجرایی از جمبه اهداف این کارگاه ها عنوان شد .

این کارگاه ها شامل بخش‌های مختلفی از جمله چیستی و چرایی پیوست نگاری فرهنگی، معماری اسلامی و پیوست نگاری فرهنگی، انسان‌شناسی دینی و ارتباط با پیوست نگاری فرهنگی و الگوی راهبردی پیوست نگاری فرهنگی است. این کارگاه به مدت ۳ روز از اول تا سوم بهمن ماه برگزار می‌شود .

ارسال نظر: