محمدرضا عارف:

بخش قابل توجهی از مردم در تامین مایحتاج اولیه مشکل دارند

کدخبر: 2025283

منتخب مردم تهران با بیان اینکه خط فقر در کشور وضعیت مطلوبی ندارد و بخش قابل توجهی از مردم در تامین مایحتاج اولیه مشکل دارند گفت: در هر خانواده حداقل یک جوان تحصیل کرده بیکار وجود دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمدرضا عارف بعد ظهر امروز در جمع مردم شهرستان ملایر با بیان اینکه مردم ما در گام دوم مسیر تعالی و پیشرفت کشور را استوارتر از گام اول برداشتند، اظهار داشت: مردم گام اول را در خرداد 92 برداشتند و مسیر تعالی و پیشرفت کشور را ترسیم کردند، این راه باید تصویب و تثبیت شود میتوانیم بگوییم در راستای تثبیت شدن این مسیر مردم کشور ما درخشیدند.

وی با بیان اینکه مردم ما در 7 اسفند کاری کارستان کردند، اظهار داشت: در اغلب حوزه های انتخابیه نتایح فوق تحلیل ها بود حتی تحلیل ما اصلاح طلبها، و نتایج انتخابات بیانگر این بود که مردم ما از نخبگان سیاسی و مدعیان سیاسی خیلی جلوتر هستند و انچه باید در دستور کار مااحزاب و نخبگان سیاسی قرار بگیرد این است که تلاش بکنیم که به پای مردم برسیم.

عارف افزود: مردمی ما هر زمان نیاز بوده در صحنه های مختلف در خط مقدم حاضر بودند 8 سال دفاع مقدس را به خوبی اداره کردند و در برابر تمام قدرت های جهانی برای احقاق حق خودشان و دفاع از مرزهای کشور جانفشانی کردند.

منتخب مردم تهران با تاکید بر اینکه خدمت‌گذاری به این مردم حقیقتا افتخاری بس بزرگ است گفت:مسیری که شما شروع کردید قطعا باید ادامه پیدا کند مسیر عقلانیت و تدبیر، آرامش و پاسخگویی به نیازهای مردم باید ادامه یابد.

عارف تصریح کرد: مسیر رشد و تعالی کشور مسیری است که در آن اشتغال جوانان تحصیلکرده دانشگاهی، پاسخ به نیازهای همه مردم، تعدیل خط فقر و تلاش برای نابودی فقر ، پاسخ به مطالبات زنان سرپرست خانوار و پاسخگویی به همه نیازهای کشور را در پی دارد.

عارف با بیان اینکه خط فقر در کشور وضعیت مطلوبی ندارد و بخش قابل توجهی از مردم در تامین مایحتاج اولیه مشکل دارند گفت:در هر خانواده حداقل یک جوان تحصیل کرده بیکار وجود دارد.

وی با بیان اینکه در هفتم اسفند مردم کشور ما یکبار دیگر حماسه به یاد ماندنی را خلق کردند گفت: باید پاسدار آرمانهای انقلاب بود و تلاش برای تحقق همه آرمانها و ارزشهای انقلاب در دستور کار خود قرار گیرد.

منتخب مردم تهران افزود: این وظیفه‌ای بس بزرگ به‌ویژه بر عهده نسل سوم انقلاب و جوانان است که پاسدار ارزشها و آرمانهای انقلاب باشند باید این امانت را از نسل اول تحویل بگیرند و با ارتقا جایگاه انقلاب و ظرفیت سازی برای نقش افرینی انقلاب در صحنه های منطقه ای و بین المللی گامهای اساسی تری را بردارند.

وی با بیان اینکه اگر فردی در خرداد 92 کاری کرد جز وظیفه چیزی نبود این برند متعلق به یک نفر نیست و متعلق به همه اصلاح طلبان است گفت: این وظیفه ای است که نظام الهی به تک تک نخبگان و مسئولان و مردم دیکته می‌کند باید مسئولیت پذیرفت و اگر مسئولیت را روی دوش ما گذاشتند باید افتخار کنیم و اگر از دوش ما برداشتند افتخار کنیم و در هر دو حالت باید افتخار کنیم و در خدمت مردم باشیم.

عارف تاکید کرد: ما نگاهمان این است در دهه چهارم انقلاب باید بسیاری از اختلاف نظرها و بحث های سه دهه گذشته که هیچ ثمره ای جز کدورت، فاصله انداختن بین بچه های انقلاب و جز سکون و رکود نتیجه‌ای نداشته را کنار بگذاریم.

منتخب مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس با اشاره به شعار سال گذشته گفت: این شعار سال نبود یک ضرورت دائمی برای انقلاب ومردم ماست میتوانیم و باید با همدلی و همزبانی و همبستگی ملی مسیر رشد و تعالی کشور و پاسخگویی به مطالبات مردم و اطمینان بخشی به اینده را برای جوانان کشور ترسیم کنیم و بخشی از این مسئولیت بر عهده مجلس است.

عارف افزود: نمی گوییم مجالس گذشته زحمت نکشیده اند اما میگوییم مجالس گذشته باید بهتر کار میکردند می‌بایستی مسیر رشد و تعالی کشور را بهتر ترسیم می‌کردند به جای پرداختن به مسائل مختلفی که هیج خاصیتی جز کدورت و دلزدگی ندارد براساس اهداف مشترک ومنافع ملی حرکت کنند این نگاه را ما به مجلس دهم داریم.

وی افزود: این نگاهی است که در سال 92 مردم کشورمان به آن پاسخ مثبت دادند و نتیجه اش دولت تدبیر و امید شد و نتیجه آن در یک گام اگر بخواهیم بگوییم برجام است.

عارف تاکید کرد: برجام یک مذاکرات سخت و نفس گیر در برابر قدرتهای بزرگ دنیا بود. اما نمایندگان شما با پشتوانه حضور شما و با رهنمودهای شجاعانه و راهگشای رهبری کار ارزشمندی انجام دادند.

وی تصریح کرد:در مذاکرات دو هدف عمده را تعقیب می‌کردیم ،لغو تحریم های ظالمانه و پذیرش مشروعیت فعالیت‌های هسته‌ای به دنیا ،که به هر دو هدف رسیدیم و انشاالله با فضای جدیدی که در مجلس ایجاد می شود و همکاری صمیمانه با دولت، بتوانیم آثار مثبت برجام را در زندگی احاد ملت احساس کنیم.

ارسال نظر: