سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد؛

حرکت شناور‌های تفریحی و مسافری در آبراه اروند و کارون متوقف شد

کدخبر: 2320300

یک مقام مسئول گفت: به دنبال مواج شدن دریا و رودخانه‌ها حرکت شناور‌های تفریحی و مسافری در آبراه اروند و کارون از روز گذشته متوقف شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نورالله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار کرد: به دنبال افزایش سرعت وزش باد و مواج شدن دریا و رودخانه ها حرکت شناور های تفریحی و مسافری در آبراه اروند و کارون از روز گذشته متوقف شده است.

وی گفت: بنا بر پیش بینی هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط جوی و همچنین با توجه به افزایش دبی رودخانه کارون و بالا آمدن ارتفاع آب رودخانه های کارون و اروند از روز گذشته هرگونه فعالیت شناور های مختلف تفریحی در این دو آبراه را ممنوع اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اسکله های تفریحی قشم تا اطلاع ثانویه تعطیل شد

وی افزود: صاحبان شناور ها به هیچ عنوان اجازه فعالیت ندارند و درصورت مشاهده با آن ها برخورد قانونی خواهدشد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: ممنوعیت فعالیت شناور ها تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط ادامه خواهد داشت.

اسعدی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی منطقه، اداره کل بندر و دریانوردی تمام امکانات امداد و نجات خود رابه حالت آماده باش قرار داده و درصورت نیاز آماده هرگونه امدادرسانی هستیم.

وی با توجه به شرایط رودخانه های اروند و کارون از مردم و میهمانان نوروزی خواست به هیچ عنوان در نزدیکیر ودخانه ها قرار نگیرند و به هشدار های ایمنی توجه جدی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: