تقویم فدراسیون هندبال در سال ۹۸

کدخبر: 2319855

فدراسیون هندبال در سال ۹۸ مسابقات مهمی را پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، فدراسیون هندبال در سال ۹۸ مسابقات مهمی را پیش دارد و انتظار می رود تا رئیس جدید و جوان این فدراسیون یعنی علیرضا پاکدل بتواند تحولی را در این رشته ایجاد کند و روز های خوب این رشته را تداعی کند.

هندبال با مشکلات عدیده ای از جمله نداشتن لیگی پوشا، نبود حامیان مالی، مشخص نبودن برنامه تمرینی و اردویی ملی پوشان، انتخاب نشدن سرمربیان تیم های ملی رو به روست.

تیم ملی هندبال کشورمان در بخش آقایان در سال ۹۷ رقابت های انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا (سهیمه انتخابی رقابت های جهانی) را پیش رو دارد و همین مسئله باعث می شود تا مسئولان جدید هر چه زودتر تکلیف تیم ملی و سرمربی آن را نشخص کنند تا هندبالیست های کشورمان بتوانند در رقابت های پیش رو نتایج خوبی کسب کنند.

البته زمزمه هایی از حاضر نشدن هندبالیست های در رقابت های انتخابی المپیک وجود دارد، اما به هر صورت رقابت های انتخابی مسابقات جهانی (قهرمانی جام ملت های آسیا) در همین سال برگزار می شود و انتظار می رود پس از انتخاب شدن سرمربی تیم ملی برنامه های اردو، تورنمنت ها و بازی های دوستانه مشخص شود.

البته پویا نبودن لیگ هندبال ، قراداد های پائین، پخش نشدن رقابت های لیگ هندبال از تلوزیون و نبود پرداختی های مناسب باعث شده تا تیم ملی هم برای برگزاری اردو و شرایط آماده سازی و همچنین هماهنگی بازیکنان با مشکل رو به رو باشد.

اما آن طور که در مجمع انتخاباتی به گوش می رسید پیش از هر چیز تغییر در کمیته ها و حل مشکل پخش تلوزیونی رقابت های لیگ هندبال برای جذب حامی مالی تیم های لیگ برتری از مهم ترین الویت های این رشته است.

تیم ملی بانوان

هندبالیست های بانوی کشورمان در سال ۹۸ مسابقه مهمی را پیش رو ندارد، اما آن ها نیاز دارند تا همانند آقایان به لیگ و تیم ملی شان اهمیت بیشتری داده شود در سال ۹۸ انتظار می رود برنامه اردو ها و بازی های دوستانه تیم ملی بانوان هم مشخص شود و سرمربی این تیم هم انتخاب شود.

لیگ هندبال بانوان کشورمان هم از پویایی خوبی برخوردار نیست و باید همانند آقایان به آن ها اهمیت داد.

رقابت های آسیایی

انتظار می رود تیم های قهرمان لیگ برتر در بخش آقایان و بانوان در سال ۹۷ بتوانند در رقابت های قهرمانی آسیا حاضر شوند و بار دیگر باعث بر سر زبان افتادن این رقابت ها شوند. نکته مهم تر در این میان که انتظار می رود فدراسیون جدید در سال ۹۸ به آن اهمیت دهد برگزاری اردو های آماده سازی و حضور در تورنومنت های آسیایی بین المللی برای تیم های ملی هندبال پایه در بخش اقایان بانوان است.

حل مشکلات مالی و رسیدگی به بدهی های عقب افتاده در سال ۹۸ هم باید در راس کار های فدراسیون هندبال باشد.

هندبال که در سال های گذشته از شرایط خوبی برخوردار بو. د. انتظار می رود بار دیگربه شرایط آرمانی خود بازگردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: