حجت‌الاسلام پناهیان مطرح کرد

تلاش رژیم صهیونیستی برای ورود به فضای آموزش‌ و پرورش کشور

کدخبر: 2311675

ییک استاد حوزه و دانشگاه گفت: رژیم صهیونیستی مدت‎هاست برای پیشبرد مقاصد خود تلاش می‎کند وارد فضای آموزش‌ و پرورش ایران شود.

به‌ گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در برنامه فرصت عاشقی از مجموعه برنامه‎های فرهنگی آموزشی بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت گفت: رژیم صهیونیستی مدت‎هاست برای پیشبرد مقاصد خود تلاش می‎کند وارد فضای آموزش‌وپرورش ایران شود.

پناهیان ادامه داد: فضای آموزش‌وپرورش محیطی مناسب برای پیشبرد مقاصد دشمن است و دشمن با نفوذ در آن می‎تواند به اهداف خود دست‌ یافته و این فضا را از ریشه به انحراف بکشاند.

این استاد حوزه و دانشگاه، نظام آموزش و پرورش کشور را ورشکسته دانست و عنوان کرد: نظام آموزش‌وپرورشی که بین ذهن مرد و زن تفاوتی قائل نمی‎شود، باید خود را ورشکسته اعلام کند، مفاهیم آموزشی باید برای دختران و پسران با یکدیگر متفاوت باشد و کتب درسی آن‌ها باهم فرق کند که متأسفانه این مسئله مهم همیشه مورد غفلت واقع‌شده است.

وی به‌ضرورت ساخت فیلم‌های پرمحتوا با مضمون فرهنگ‌سازی امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره و تصریح کرد: تمام فیلم‌سازان و کارگردان‎ها باید در ابتدا یک روانشناس ماهر باشند تا قادر باشند یک مسئله دینی را به‌زیبایی برای مخاطب به نمایش بگذارند، اما متأسفانه شاهد بی‌محتواترین فیلم‎های ایرانی مخصوصاً در این دو سال اخیر بوده‎ایم.

پناهیان بیان کرد: زن از مرد، محبت و توجه می‎خواهد، ولی مرد از زن انتظار دارد مورد اطاعت صمیمانه قرار بگیرد، در این صورت، مردی که فرمانده حقوقی است و زنی که فرمانده عاطفی، در کنار همدیگر به تعادل می‌رسند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: مادر به فرزندان باید بگوید؛ از پدر خود اطاعت کنید؛ حواسش باشد که غرور مرد در خانواده نشکند؛ در مقابل نیز پدر باید به بچه‌ها بگوید به مادر محبت کنید تا مبادا دل مادر بشکند. در این صورت است که فرزندان به متعادل‌ترین وضعیت و اوج خلاقیت و شکوفایی می‌رسند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: