مسعود سلطانی‌فر: موزه ورزش را در دو فاز اجرایی خواهیم کرد

کدخبر: 2304499

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ از یک سال قبل که صالحی‌امیری به ورزش آمد، با توجه به روحیه و رویکرد فرهنگی بحث موزه دوباره مطرح شد و نهایتاً برای اینکه سریعتر به نتیجه برسیم، قرار شد در دو فاز راه اندازی کنیم.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی فر در مراسمی که برای اهدای مدال برخی ورزشکاران به موزه ورزش برگزارشد، اظهار داشت: خیلی از دوستان این موضوع را دنبال کردند که البته قبلاً به دلایل مختلف متوقف شده بود. از یک سال قبل که صالحی امیری آمد، با توجه به روحیه و رویکرد فرهنگی این بحث دوباره مطرح شد و نهایتاً برای اینکه سریعتر به نتیجه برسیم، قرار شد در دو فاز راه اندازی کنیم.

وی تاکید کرد: این کار به نتیجه می رسد و راه اندازی فاز اول نهایتا تا یک ماه آینده انجام می شود و بخشی از ساختمان کنونی به آن اختصاص یافته است. در مرحله دوم یک ساختمان جدید که نزدیک همین جاست، اختصاص خواهیم داد. ما از مدت ها قبل دنبال آن بودیم که مدال ها، جام ها و ... را جمع آوری کنیم و بتوانیم در هر مقطعی به نمایش بگذاریم و یاد این قهرمانی ها را زنده نگه داریم.

وزیر ورزش تصریح کرد: مقداری از این اشیا و مدال ها وجود داشت و لازم بود که برای نسل جدید بتوانیم این افتخارات را نشان بدهیم و منتقل کنیم. بر همین اساس فراخوان داده شد که ورزشکاران، مدال هایی را که در هر تورنمنتی کسب کرده اند، به موزه هدیه کنند. هر موزه ای با توجه به محتوا، یک سناریو برایش نوشته می شود. ما تلاش کردیم با چند شیوه بتوانیم تاریخ ورزش کشور را نمایش بدهیم. همچنین در هر مقطعی با تغییر سناریو، این جام ها بتوانیم به نمایش دربیاید. فراخوانی که دادیم با استقبال قهرمانان و مدال آوران مواجه شد.

وی درخصوص آخرین وضعیت احسان حدادی گفت: احسان حدادی قول داده در المپیک توکیو دوباره افتخارآفرین باشد و حتی مدال خوشرنگی را کسب کند. او ورزشکار خوش اخلاق و جوانمردی است که امروز به اینجا آمده است. درباره مجتبی عابدینی هنوز افسوس ضربه اش در المپیک ریو را می خورد. او قول داده حتما در المپیک روی سکو برود.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: