حذف هر سه سابریست ایران از جام جهانی شمشیربازی/ پاکدامن هم باخت

کدخبر: 2285736

در روز دوم از جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر در الجزایر هر سه سابریست ایران با حذف در مراحل مختلف از کسب مدال در جام جهانی ناکام ماندند.

به گزارش ایسنا، روز دوم از جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر امروز(شنبه) در الجزایر پیگیری شد که در پایان دست هر سه سابریست ایران از کسب مدال کوتاه ماند.

علی پاکدامن که به دلیل حضور در بین ۱۶ نفر برتر رنکینگ جهانی به صورت مستقیم راهی جدول اصلی شده بود در نخستین دیدارش به مصاف جیمز هانی بان از بریتانیا رفت و توانست ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی برسد و به جمع ۳۲ سابریست برتر راه یابد اما در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل بندیکت واگنر از آلمان با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ شکست خورد تا امید اکل شمشیربازی ایران وداع تلخی با جام جهانی داشته باشد.

فرزاد باهر ارسباران هم که با کسل پنج برد در دور مقدماتی گام به دور اصلی گذاشته بود در نخستین دیدارش برابر هانسول ها از کره جنوبی ۱۵ بر ۱۱ شکست خورد و حذف شد.

نیما زاهدی شمشیرباز جوان ایران هم که در دور مقدماتی با کسب پنج برد شگفتی ساز شده بود در جدول ۶۴ نفره برابر دانیو کاوالیره از ایتالیا ۱۵ بر ۳ مغلوب شد تا از راهیابی به مرحله یک شانزدهم نهایی بازماند.

همچنین روز گذشته محمد رهبری با شکست در دور مقدماتی نتوانست به جدول اصلی راه یابد.

به این ترتیب تیم ملی شمشیربازی ایران که با ترکیب علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر و نیما زاهدی و با هدایت پیمان فخری در جام جهانی شرکت کرده بود با ارائه عملکردی دور از انتظار در بخش انفرادی وداع زود هنگامی با جام جهانی داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: