فتاحی: هواداران صنعت نفت آبادان در جنجال سازی سابقه دار هستند

کدخبر: 2265409

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: با توجه به تکرار جنجال سازی هواداران صنعت نفت و پیکان برخورد قاطعی با آبادانی‌ها می‌شود.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره به جنجال کشیده شدن دیدار صنعت نفت آبادان و پیکان تهران که منجر به نیمه تمام ماندن این بازی شد، گفت: ناظر بازی گزارش کاملی از این بازی تهیه کرده است و تمام این اتفاق ها را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش می کنیم تا مسئولان این کمیته درباره بازی صنعت نفت و پیکان تصمیم گیری کنند.

او ادامه داد: هواداران صنعت نفت در ایجاد اینگونه حواشی و جنجال سازی سابقه زیادی دارند و نخستین بازی خانگی این تیم در همین فصل برابر ماشین سازی بدون تماشاگر برگزار شد. با توجه به تکرار این اتفاق ها در آبادان و نیمه تمام ماندن بازی، جریمه سنگینی برای صنعت نفت در نظر گرفته می شود.

فتاحی درباره اینکه به نظر می رسد اینگونه جنجال سازی ها در ورزشگاه های ایران به یک عادت تبدیل شده است، گفت: طبق قانون با خاطیان برخورد شده است و این کار همچنان ادامه می یابد، اما باید برای رفع این معضل راه حلی اساسی اندیشیده شود که بخشی از آن در حیطه اختیارات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیست. مطمئن باشید ما نهایت تلاشمان را به کار گرفته ایم تا قاطعانه با این مسائل برخورد کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه با توجه به مصدوم شدن کمک داور بازی صنعت نفت با پیکان احتمال دارد کمیته انضباطی تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر هواداران آبادانی را از حضور در ورزشگاه تختی این شهر محروم کند، اظهار داشت: قطعا برخور قاطعانه ای با هواداران صنعت نفت صورت می گیرد، اما میزان محرومیت آن ها در اختیار کمیته انضباطی است و من نباید درباره این موضوع صحبت کنم.

بیشتر بخوانید : طالقانی: هواداران نباید اعتراض شان را با پرتاب سنگ نشان دهند/ اشتباهات داوری جزئی از بازی است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: