توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره تانکر حادثه‌دیده در نطنز

کدخبر: 2264883

کاهی گفت:تانکر سوخت حادثه‌دیده در جاده نطنز اگرچه زیر پوشش پیمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بوده ، اما در زمان حادثه غیرفعال بوده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار کرد:تانکر سوخت حادثه دیده در تصادف شامگاه دوشنبه (۲۶ شهریورماه) در جاده نطنز اگرچه زیر پوشش پیمان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بوده است، اما در زمان حادثه غیرفعال بوده و در حال حمل مواد سوختنی و هیدروکربوری شرکت ملی پخش نبوده است.

وی ادامه داد:این تانکر از اراک به سمت اردکان یزد در حال تردد بوده است که در اثر تصادف با یک دستگاه اتوبوس دچار حادثه می شود و دلیل آن خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام شده است، متاسفانه تعدادی از مسافران اتوبوس کشته و مصدوم شدند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بیان کرد:درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان را در این حادثه تسلیت گفت و ضمن ابراز تاسف از این حادثه، برای بازماندگان آرزوی صبر کرد.

کاهی گفت:این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه دوشنبه شب در جاده کاشان، ۲۵ کیلومتری شهرستان نظنز رخ داد و طی آن یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم کرمان بود، پس از برخورد با یک تانکر، واژگون شد و در باند مخالف آتش گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: