پیکرهای مطهر ۹ شهید گمنام در شیراز تشییع شد

کدخبر: 2264526

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، پیکرهای مطهر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس که تازه تفحص شده است؛ در شیراز تشییع شد.

‌به گزارش ایسنا، قبل از ظهر دوشنبه 26 شهریور و با حضور جمع کثیری از مردم شیراز و با همراهی مسئولان، علما و روحانیون استان فارس، پیکرهای مطهر 9 شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در حرم سوم اهل بیت(ع) تشییع شد.

مراسم تشییع که با عزاداری سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همراه بود، از میدان شهدا آغاز شد و تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ادامه یافت.

در این مراسم با شکوه نماینده ولی فقیه در فارس، جمعی از معاونان استانداری، فرماندار و شهردار شیراز و جمعی دیگر از مسئولان استان فارس و شهرستان شیراز نیز حضور داشتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این شهدا سال 67 در حمله دشمن، عملیات‌های والفجر 8، کربلای 4، خیبر و رمضان به شهادت رسیده اند.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی با بیان اینکه شهدا بعد از برگزاری مراسم تشییع و وداع در مرکز استان، برای تشییع و تدفین به شهرستان های این استان منتقل خواهند شد.

گرامی گفت: از جمع این شهدا، 2 شهید به شهرستان اقلید، یک شهید به شهرستان جهرم، یک شهید به شهرستان لارستان، 2 شهید به شهرستان داراب و 2 شهید به شهرستان خرامه منتقل و در محل های مشخص شده به خاک سپرده می شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اضافه کرد: پیکر مطهر یکی از این شهدا نیز در محل صدا و سیمای استان فارس در شیراز به خاک سپرده می شود.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع و تدفین این شهدا در شهرستان های استان فارس قرار است طی روزهای تاسوعا و عاشورا برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: