سفر ۱۵ کاروان راهیان نور از خراسان جنوبی به غرب و شمالغرب کشور

کدخبر: 2258863

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: تابستان سال جاری از خراسان جنوبی ۸۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، مجتبی قنبری مسئول راهیان نور سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اردوی راهیان نور غرب کشور بیان کرد:این اردوها از پانزدهم تیرماه آغاز شده بود و دهم شهریور ماه پایان یافت.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در تابستان امسال از خراسان جنوبی حدود ۸۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور در استان‌های کردستان و کرمانشاه اعزام شدند. از این تعداد زائر راهیان نور غرب از خراسان جنوبی تعداد ۱۰۰ نفر دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان بودند.

وی افزود: ۸۰۰ نفر زائر مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب ۱۵ کاروان به این اردوی زیارتی اعزام شدند و ۵۰ نفر از مردم خراسان‌جنوبی نیز با خودورهای شخصی به این سفر معنوی رفتند. یادمان مرصاد، یادمان تپه‌الله اکبر، باشگاه افسران، یادمان بانه، یادمان عملیات پاوه و یادمان بوالحسن ازجمله این یادمان‌هایی هستند که زائران در آن حضور یافتند.

قنبری یادآور شد: در راستای تأمین امنیت مسافران اردوی راهیان نور غرب کشور اتوبوس‌هایی که زائران را به مناطق عملیات غرب کشور منتقل کردند قبل از سفر از لحاظ ایمنی، رعایت قوانین اردوهای راهیان نور و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد تأیید قرار گرفتند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: