قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برگزاری علنی دادگاه مفسدان اقتصادی سبب اعتمادسازی در جامعه می‌شود

کدخبر: 2250484

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برگزاری دادگاه علنی نقش فوق‌العاده‌ای در اطمینان بخشی به جامعه دارد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان ، سرخس ، بخشهای احمد آباد و رضویه در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به مطالبه مردم مبنی بر برخورد با مفسدان اقتصادی اظهار کرد: در حال حاضر افکار عمومی به دنبال این است که اگر افرادی به هر دلیلی مرتکب جرائم اقتصادی شدند، با آنها برخورد شود.

قاضی زاده هاشمی افزود: باید با افرادی که با جرائم مختلف باعث بی نظمی در بازار کالاهای اساسی مردم شده بودند؛ با قوت و در عین حال ضمن حفظ صحت و رسیدگی به موضوع حقوقی، به صورت ویژه برخورد شود.

نماینده مردم سرخس افزود: طبیعتا وقتی که برخورد با مفسدان اقتصادی صورت بگیرد، افکار عمومی هم حامی اقدامات دستگاه قضایی می شود والبته با محاکمه مفسدان اقتصادی از سوی قوه قضائیه، فضایی آرام در کشور بوجود می آید و دیگر دشمن نمی تواند سو استفاده کند.

وی گفت: قدرت قوه قضائیه برای آرامس بخشی به جامعه بسیار موثر است و البته برخورد با مفسدان اقتصادی می تواند پیشگیری کننده از جریاناتی باشد که در این اوضاع نابسامان اقتصادی منافع شخصی را دنبال می کنند.

قاضی زاده هاشمی درباره برگزاری دادگاه علنی مفسدان اقتصادی، تصریح کرد: برگزاری دادگاه علنی نقش فوق العاده ای در اطمینان بخشی به جامعه دارد، چرا که رسیدگی ها به صورت جدی و قاطع انجام می شود و همچنین یک رکن اساسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: