گزارش سایت فدراسیون جهانی هندبال از وضعیت این رشته در ایران

کدخبر: 2229034

فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی به وضعیت این روزهای این رشته در ایران و آماده سازی تیم ملی با حضور سرمربی جدیدش پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی با عنوان «ایران سرشار از هندبال» به بررسی اقدامات فدراسیون هندبال ایران در ماه های اخیر پرداخت. در این گزارش آمده است:

«فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران پس از آغاز پرمشغله سال ۲۰۱۸ که شامل مسابقات مختلف، توسعه فنی، آموزش و پرورش و مسائل مختلف بود ، در چند ماه اخیر نیز بسیار فعال بوده است.

زوران کاستاراتویچ، مربی سابق تیم ملی مونته نگرو، اکنون به عنوان مربی جدید تیم ملی مردان معرفی شده است. او در عین حال علاوه بر تیم ملی مردان بر اردوهای تیم های ملی بانوان، نوجوانان ، تیم جوانان و همچنین تیم ساحلی نظارت دارد .

۹ دوره مسابقات شامل بیش از ۱۰۰ تیم و ۱۳۰۰ بازیکن در سراسر کشور در استان های مختلف از جمله آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان شمالی، شهر زاهدان، مرکزی، تهران ، سمنان و یزد برگزار شد.

چندین دوره آموزشی نیز به همراه کارگاه های آموزشی و مربیگری برای مردان و زنان در اصفهان، یاسوج، قزوین، تاکستان، شاهرود، طبس، یزد، خراسان رضوی ، خوزستان، مازندران، دهدهشت و تهران برگزار شد. شهر یاسوج همچنین برنامه شناسایی استعدادهای شکوفه ها را برگزار شده است.

علاوه بر این، علیرضا حبیبی، دوره آموزشی سوم همبستگی المپیک را در فیصل آباد پاکستان اجرا کرد. ضمن آنکه داوران ایران یعنی علیرضا موسویان و مجید کلاهدوزن در جام امیر در قطر قضاوت کردند.

در بخشی از فعالیت های اخیر در ایران، در هفته گذشته ( ۲۴ تا ۳۰ ژوئن) ، شهر تبریز در آذربایجان شرقی میزان دوره داوران قاره ای بود که در آن کوبل هایی از قطر، اردن، عمان و ایران حضور داشتند و مدیریت این دوره بر عهده خلف العنزی عضو کمیته داوران آسیا بود. این دوره را کنفدراسیون هندبال آسیا در ایران برگزار کرد.

در همین دوره شیخ احمد جابر الصباح رئیس فدراسیون هندبال آسیا و رئیس کمیته المپیک آسیایی با سفر به ایران با رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران ، معاون رئیس جمهوری ایران و علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون ایران دیدار کرد .»

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: