مراسم دو تفریحی بازی‌های آسیایی جاکارتا "فان ران" در حاشیه دریاچه خلیج فارس برگزار شد

کدخبر: 2224596

صبح امروز با حضور حیدر فرمان مسئول اجرایی شورای المپیک آسیا و مسئولان المپیک اندونزی و کمیته برگزاری بازیهای آسیایی مراسم دو تفریحی این بازی‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این مراسم با همت و همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک و با حضور بیش از هزار نفر از نوجوانان،جوانان و بزرگسالان با برگزاری دو تفریحی، طناب زنی، بدمینتون و حرکات نمایشی ورزشی برگزار شد.

در خاتمه این مراسم ماسکات و لوح یادبود بازیهای آسیایی جاکارتا از سوی حیدر فرمان و مسئولان المپیک اندونزی به دکتر حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و برخی مدیران ورزشی اهدا گردید.

قبل از برگزاری هر دوره از بازیهای آسیایی، شورای المپیک آسیا و کمیته المپیک کشور میزبان و ستاد برگزاری بازیها در چند کشور آسیایی جهت معرفی بازیهای آسیایی،کشور میزبان، ماسکات بازیها و ....مسابقات تفریحی دو برگزار می شود که به همین منظور این مسابقات با حضور مسئولان شورای المپیک آسیا و کمیته المپیک اندونزی و نمایندگان کمیته برگزاری بازیهای آسیایی طی امروز و فردا در دو شهر تهران و اصفهان برگزار می شود که مراسم تهران آن امروز برگزار و فردا جمعه نیز این مراسم در اصفهان برگزار می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: