پس از مطرح شدن درگیری لفظی در جلسه فدراسیون بوکس

گل محمدی: در حضور اصحاب رسانه‌ همه چیز را می‌گویم/حرف‌های زیادی برای گفتن دارم

کدخبر: 2220117

عیسی گل محمدی سرپرست اردوهای تیم ملی بوکس با تایید خبر استعفا خود، گفت: استعفا خود را به مسئولان فدراسیون ارائه کردم و به زودی در حضور اصحاب رسانه‌ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز (چهارشنبه) خبرهای منتشر شد مبنی بر اینکه روز گذشته (سه شنبه) جلسه‌ای در فدراسیون بوکس با حضور حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، ناصر طالبی نایب رئیس فدراسیون، کلانتری دبیر فدراسیون، اکبر احدی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و همچنین عیسی گل محمدی سرپرست تیم ملی بوکس به میزبانی فدراسیون برگزار شده است که به دلیل درگیری لفظی شدید بین گل محمدی و طالبی این جلسه نیمه کاره باقی مانده است. هرچند که دبیر فدراسیون بوکس این موضوع را تکذیب کرده و مدعی شده اصلا هیچ درگیری در جلسه کمیته فنی اتفاق نیفتاد و تنها عیسی گل‌محمدی به دلیل اختلاف سلیقه از سمت سرپرستی اردوهای تیم ملی بوکس استعفا کرده، اما اما گل محمدی در صحبت‌های خود در لفافه این موضوع را تایید کرده و مدعی شده در حضور اصحاب رسانه واقعیت‌ را به زودی مطرح خواهد کرد.

عیسی گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا از سمت خود استعفا داده‌اید یا خیر، گفت: به خاطر عدم توجه به تیم ملی و کادرفنی و دخالت برخی از مسئولان فدراسیون در امور فنی علارغم میل باطنی از سمت خود استعفا دادم و استعفا را به مسئولان فدراسیون بوکس ارائه کردم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: بنده حرف‌های زیادی دارم که به زودی در مورد هر آنچه که در این مدت رخ داده در حضور اصحاب رسانه‌ شفاف سازی خواهم کرد. باز هم می‌گویم به زودی در حضور اصحاب رسانه همه چیز را خیلی شفاف خواهم گفت.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: