شجاعی: اولویت قلعه نویی تمدید قرارداد با ذوب آهن است /مظاهری می‌تواند شماره یک تیم ملی شود

کدخبر: 2212596

سرپرست باشگاه ذوب آهن گفت: اولویت امیر قلعه نویی تمدید قرارداد با تیم ما است و به نیمکت سپاهان فکر نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تمدید قرارداد امیر قلعه نویی با ذوب آهن اصفهان هنوز نهایی نشده و حتی خبر هایی مبنی بر مذاکره او با سپاهانی ها به گوش می رسد. قلعه نویی که حرف هایش در مورد زمان اعلام لیست تیم ملی فوتبال کشورمان باعث دلخوری کی روش شده، ترجیح داده برابر مرد پرتغالی سکوت کند.

با علی شجاعی سرپرست تیم ذوب آهن در مورد تمدید قرارداد و حرف های جنجالی قلعه نویی، حضور رشید مظاهری در لیست تیم ملی و بازی های دوستانه آینده شاگردان کی روش پیش از آغاز جام جهانی روسیه گفتگو کرده ایم.

*پس از بازی برگشت استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا امیر قلعه نویی به شدت به داوری، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون اعتراض کرد، نظر شما درباره حرف های او چیست؟

  • در اینکه سطح داوری آن بازی به شدت پایین بود هیچ شکی نیست و همه دیدند که داور ۲ بازیکن استقلال را اخراج نکرد و یک پنالتی که باید برای ذوب آهن گرفته می شد نیز سوخت. به نظر می رسد داور عمانی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بود چرا که در بسیاری از صحنه ها به سود استقلالی ها سوت زد.
  • اعتراض قلعه نویی به وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال، نظر شخصی اش بوده و باید در این مورد از خود او سوال کنید.

شجاعی: اولویت قلعه نویی تمدید قرارداد با ذوب آهن است /مظاهری می تواند شماره یک تیم ملی شود

*نظرتان درباره جنگ لفظی اخیر قلعه نویی و کارلوس کی روش چیست؟

  • قلعه نویی با کی روش اختلاف زیادی ندارد و او فقط به زمان اعلام لیست تیم ملی اعتراض داشت. ای کاش لیست تیم ملی پس از بازی ذوب آهن و استقلال اعلام می شد، چون حواشی اعلام این لیست بر ذهن بازیکنان تیم ما تاثیر منفی گذاشت.

*کی روش معتقد است که قلعه نویی صداقت، وجاهت و تعهد کاری اش را زیر سوال برده و به سرمربی ذوب آهن توصیه کرده که پشت داستان های ماسک گونه پنهان نشود، به نظر می رسد سرمربی تیم ملی دل پری از قلعه نویی دارد ، درست است؟

  • رابطه قلعه نویی و کی روش بسیار خوب بود، اما نمی دانم ناگهان چه شد که سرمربی پرتغالی تیم ملی علیه قلعه نویی موضع گیری کرد. همان طور که گفتم مطمئن هستم که قلعه نویی با کی روش هیچ مشکلی ندارد و دغدغه او همیشه موفقیت تیم ملی و تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

شجاعی: اولویت قلعه نویی تمدید قرارداد با ذوب آهن است /مظاهری می تواند شماره یک تیم ملی شود

*ماجرای تمدید قرارداد قلعه نویی با ذوب آهن به کجا رسید؟

  • باشگاه ذوب آهن از ابتدا اعلام کرد که مایل به ادامه همکاری با قلعه نویی است و همه اعضای هیئت مدیره و همچنین سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه خواستار تمدید قرارداد او هستند. قلعه نویی برنامه هایش را ارائه کرده و به زودی تکلیف ماندن او در تیم مشخص می شود.

*گویا قلعه نویی مذاکراتی هم با باشگاه سپاهان داشته و حتی با مسئولان این باشگاه به توافق اولیه دست یافته است؟

  • اولویت قلعه نویی تمدید قرارداد با ذوب آهن است نه رفتن به سپاهان. قلعه نویی یک مربی حرفه ای است و مثل بعضی از مربیان و بازیکنان غیرحرفه ای ناگهان تیم خود را ترک نمی کند.

*شرط قلعه نویی برای ماندن در ذوب آهن چیست؟

  • قلعه نویی شرط خاصی ندارد و تنها می خواهد باشگاه با بودجه مناسب فصل آینده را آغاز کند تا تیم در لیگ برتر ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کند.

*بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان چطور بود؟

  • بازی متوسطی بود و انتظار می رفت تیم ملی پیش از آغاز رقابت های جام جهانی با تیم های بزرگ تری بازی کند. ازبکستان با بازیکنان امید خود به ایران آمده بود و این بازی محک جدی برای تیم ملی نبود. امیدوارم دیدار های دوستانه پیش روی تیم ملی برابر ترکیه و یونان محک جدی تری برای شاگردان کی روش باشد.

* لیست تیم ملی اعلام شد و ذوب آهن تنها یک ملی پوش ( رشید مظاهری ) را در جام جهانی روسیه خواهد داشت. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

  • مظاهری یکی از بهترین دروازه بان های حال حاضر فوتبال ایران است و می تواند دروازه بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی باشد، اما انتظار می رفت ۲ یا ۳ بازیکن دیگر نیز از ذوب آهن به تیم ملی دعوت شوند. با این وجود ما به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذاریم و برای ملی پوشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

شجاعی: اولویت قلعه نویی تمدید قرارداد با ذوب آهن است /مظاهری می تواند شماره یک تیم ملی شود

*اعضای تیم ذوب آهن تاکنون چند درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند؟

  • ذوب آهن مثل بعضی از باشگاه ها بدقولی نکرده و تاکنون ۸۰ درصد از مبلغ قرارداد کلیه اعضای تیم پرداخت شده و مابقی مطالبات نیز به زودی پرداخت می شود.

* برنامه ذوب آهن برای فصل آینده چیست؟

  • اگر شرایط فراهم شود قصد داریم با حفظ بازیکنان فعلی و جذب چند بازیکن با کیفیت داخلی و خارجی تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی ببندیم و در آسیا نیز بهتر از فصول گذشته ظاهر شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: