ماهینی: سیدجلال "سوپرمن" است/ رفتار بازیکنان الجزیره روی اعصابمان بود

کدخبر: 2210425

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با گل سید جلال جسینی مقابل الجزیره پیروز شدیم و همه دیدند او "سوپرمن" است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین ماهینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره برتری مقابل الجزیره و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: باید این پیروزی را به هواداران تبریک بگویم. حدود ۹۰ هزار هوادار برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آمدند که خوشبختانه شرمنده آن ها نشدیم. در هر ۲ بازی مستحق پیروزی بودیم، اما استرس سبب شد نتوانیم بازی همیشگی پرسپولیس را ارائه دهیم.

او درمورد اتلاف وقت بازیکنان الجزیره گفت:وقت تلف کردن کار تیم های عربی است و از دقیقه یک بازی امشب چنین کاری انجام دادند. خوشبختانه با گل سید جلال حسینی الجزیره را شکست دادیم و به مرحله بعد رسیدیم.

ماهینی درباره اظهارات هنک تن کاته ، سرمربی الجزیره مبنی بر اینکه سید جلال حسینی "سوپرمن" نیست و یک نفره نمی تواند نتیجه بازی را تغییر دهد تصریح کرد: هم دیدند که کاپیتان پرسپولیس سوپرمن است .

او درمورد خوشحال شدن هواداران پرسپولیس از اتلاف وقتش در دقایق پایانی بازی تصریح کرد: رفتار بازیکنان الجزیره روی اعصابمان بود و می خواستیم حرکت آن ها را تلافی کنیم تا مزه اتلاف وقت را بچشند. فوتبال حرفه ای و جوانمردانه با اتلاف وقت سازگار نیست ، اما بازیکنان حریف بار ها روی زمین افتادند.

مدافع پرسپولیس درباره غیبتش در فهرست ۳۵ نفره تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: برای دوستانم و تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم چراکه من یک ایرانی هستم. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد. با فوتبال می توان غم های مردم از بین می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: