نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

وزارت خارجه نهمین گزارش سه‌ماهه اجرای برجام را به مجلس ارائه کرد/ آمریکایی‌ها مهمترین مانع اجرای برجام

کدخبر: 2202320

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از ارائه نهمین گزارش سه ماهه وزارت خارجه درباره اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، از ارائه نهمین گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه به این کمیسیون خبر داد.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه هر سه ماه یکبار گزارش نحوه اجرای برجام را به کمیسیون امنیت ملی ارائه می کند که با توجه به تاریخ آغاز برجام در روز 26 دی ماه سال 94 ، این نهمین گزارش است که به ما تقدیم شده است.

نماینده مردم ورامین با بیان اینکه وزارت امور خارجه همیشه گزارش سه ماهه خود را سر موعد مقرر ارائه می کند، بیان کرد: این گزارش ها معمولا محورهای کاملا مشخصی داشته که شامل 13 صفحه و 4 فصل است.

نقوی حسینی ادامه داد: فصل اول درباره چالش ها و موانع، فصل دوم پیرامون اقدامات ایران برای لغو تحریم ها، فصل سوم درباره فعالیت هسته ای ایران است.

سخنگیو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: وزارت امور خارجه گزارش خوبی را تبیین کرده و مهمترین موانع برجام را هم آمریکایی ها و رفتارهای خصمانه و کینه توزانه آنها بیان کرده است.

نماینده مردم ورامین تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی هم تاکنون 2 گزارش شش ماهه به صحنه علنی ارائه کرده و قرار است سومین گزارش خود را هم به مجلس ارائه کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: