العبادی:

نیروی هوایی عراق تروریستها را در خارج از مرزها هدف قرار می‌دهد

کدخبر: 2200295

نخست وزیر عراق با اشاره به نقش موثر نیروی هوایی این کشور در غلبه بر داعش در این کشور به ماموریت کنونی و آینده آن نیز پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد: نیروی هوایی ما تروریستها را در خارج از مرزها تحت تعقیب قرار می دهد.

وی افزود:نیروی هوایی حامی و پشتیبان و شریک اساسی در پیروزی بر تروریسم و بازگشت امنیت و ثبات در آن بود.

العبادی در هشتاد و هفتمین سالروز تاسیس نیروی هوایی این کشور گفت: تبریکات خالصانه خود را به فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی که حامی و شریک اساسی در پیروزی به دست آمده علیه تروریسم عرض می کنم. نیروی هوایی نقش به سزایی در غلبه بر تروریسم و تامین پوشش هوایی برای نیروهای عملیات کننده ایفا کرد.

نخست وزیر عراق بیان کرد: ضمن گرامیداشت این مناسبت فرخنده، مواضع شجاعانه عقاب پروازان نیروی هوایی و جانفشانی های عظیم آنها را مورد تاکید قرار می دهیم و به برکت جانفشانی ها امنیت و ثبات به سراسر کشور عزیز ما بازگشت.

وی تاکید کرد: نیروی هوایی در حال حاضر تروریستها را تحت تعقیب قرار می دهد و ضربات مهلکی در خارج از مرزها برای تامین امنیت کشور از شرارت و طرح های تروریستها به آنها وارد می کند.

العبادی اعلام کرد: نیروی هوایی با عملکرد قبلی و آتی خود و اقداماتی که دنیا را شگفت زده کرد مایه مباهات و سربلندی همه عراقی ها خواهد ماند. نیروی هوایی ما هیبت و جایگاه خود را بازیافته است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: