مرحله چهارم اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته

پرداخت پاداش از سوی بهنام فر به کاراته‌کاهای برتر اردوی مرحله چهارم

کدخبر: 2198326

در پایان تمرینات تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی به دونفر از ملی پوشان پاداش نقدی پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله چهارم آماده سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی از روز شنبه به میزبانی سالن شهید کبگانیان تهران در حال پیگیری است که ملی پوشان کشورمان زیر نظر مهران بهنام فر تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

* ملی پوشان کشورمان در بخش بانوان نیز یک ساعت و نیم قبل از آغاز تمرینات پسران در همین سالن تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوش قدم پیگیری کردند.

* با تصمیم سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان، کاراته کاها به صورت دو به دو به مبارزه پرداختند تا سرمربی تیم ملی از شرایط تاکتیکی و تکنیکی آنها مطلع شود.

* سرمربی تیم ملی برای بالا رفتن انگیزه ملی پوشان در تمرینات اردوها برای آنها پاداش نقدی در نظر گرفته بود. این مرحله نیز دو نفر از کاراته کاها در پایان تمرینات از سوی بهنام فر پاداش نقدی دریافت کردند.

* پسران کا راته کا کشورمان ابتدا تمرینات آماده سازی را انجام دادند و پس از به صورت دو به دو مرور فن کردند.

* بهنام فر به دقت با حضور در کنار کاراته کاها تمرینات آنها را زیر نظر داشت و در صورت نیاز نقاط ضعف را به ملی پوشان گوش زد می‌کرد.

* نحوه پرداخت پاداش ها به این صورت است که هر کدام از کاراته کاها در یک هفته تمرینی که دارند اگر بیشترین پیروزی را در طول تمرینات داشته باشند از سوی سرمربی تیم ملی پاداش نقدی دریافت خواهند کرد.

* مرحله پنجم اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان طبق تصمیم و برنامه ریزی کادر فنی از یک شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: