برترین‌های سیزدهمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی تقدیر شدند

کدخبر: 2194542

سیزدهمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی امروز در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و برترین‌ها تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، الناز فطیرخورانی دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان در مراسم اختتامیه این جشنواره، اظهار داشت: 7500 دانش آموز از سراسر کشور در این دوره از جشنواره تبیان شرکت کردند.

وی افزود: تلاش ما کاربردی کردن و مهارت محور کردن جشنواره است تا به مهارتهای دانش آموزان با شرکت در آن افزوده شود.

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با بیان اینکه 150 گروه به عنوان گروه برتر معرفی می شوند، گفت: 350 گروه در بخش غرفه های نمایشگاهی، 650 گروه در بخش سمینارهای علمی و 750 گروه در بخش مسابقات حضور دارند.

وی ادامه داد: به لحاظ موضوعی بیش از 40 گرایش در بخش نمایشگاهی، 30 گرایش در بخش سمینارهای علمی و 25 گرایش در بخش مسابقات دانش آموزی وجود دارد.

فطیرخورانی در ادامه جشنواره متن پیام وزیر آموزش و پرورش را قرائت کرد.

در متن پیام وزیر آموزش و پرورش به سیزدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان آمده است: «ایام فرخنده بعثت نبی مکرم اسلام، رسول مهربانی عید سعید مبعث را به همه دانش آموزان عزیزم و خانواده محترمشان، معلمان و همکاران فرهیخته و شریف و عموم مسلمین جهان تبریک عرض می کنم.

یکی از مهم ترین سیاست های وزارت آموزش و پرورش در دوره جدید و در راستای سند تحول بنیادین، توسعه مهارت های پایه و زندگی در دانش آموزان است؛ این سیاست مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی و ریاست محترم جمهور نیز می باشد جز با همکاری تمامی نهادهای فرهنگی و اجتماعی کشور محقق نخواهد شد. امیدوارم سایر دستگاه ها و نهادهای کشور نیز به تأسی از سازمان تبلیغات اسلامی و با مشارکت فعال خود در پرورش خلاقیت و نوآوری در نسل آینده، وزارت آموزش و پرورش را همراهی نمایند. فرزندان عزیزم؛ پایان این جشنواره نباید پایان فعالیت های جانبی و مشارکت های خلاقانه باشد. امروز بنده به عنوان وزیر آموزش و پرورش در کنار همه شما شرکت کنندگان در این جشنواره ملی هستم. شما آینده سازان این مرز و بوم و دانشمندان فردای این کشور هستید. قدر فرصت و ایامی را که در اختیار دارید بدانید و از تمامی لحظات آن استفاده کنید. در پایان ضمن تشکر از همه مدیران و دست اندرکاران این اقدام مبارک، برای همه فرزندانم و خانواده ایشان آرزوی موفقیت و کامیابی دارم».

در این مراسم، برترین گروه های پروژه های دانش آموزی مورد تقدیر قرار گرفتند. انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: