دخئا - تراشتگن؛

آغاز نبرد برای عنوان «بهترین دروازه‎بان دنیا»

کدخبر: 2183204

یکی از دیدارهای دوستانه جذاب پیش رو دیدار بین دو تیم آلمان و اسپانیا است که می‎توان از آن به عنوان نبرد دو دروازه‎بان برتر دنیا یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۵ دقیقه بامداد روز شنبه در دیداری که می‌‏توان آن را در کنار دیدار تیم‌های فوتبال آرژانتین مقابل ایتالیا و هلند مقابل انگلیس، یکی از جذاب‎ترین دیدارهای دوستانه نامید، آلمان و اسپانیا به مصاف هم می‌روند. دو تیمی که قهرمان دو دوره اخیر جام جهانی هستند و به نوعی از آن به عنوان نبرد دو دروازه‎بان برای بهترین شدن در دنیا تعبیر می‏‌شود، دخئا مقابل تراشتگن.

داوید دخئا، دروازه‎بان منچستریونایتد، در تیم ملی اسپانیا بازیکن اصلی و در ترکیب اصلی قرار دارد. او از زمان دل بوسکه این نقش را داشت و حالا در تیم لوپتیگی هم دروازه‏بان اصلی است. اما تراشتگن این مسیر را نداشته است. در شرایط عادی انتخاب اصلی در مانشافت مانوئل نویر و او ذخیره‎اش است. در ۶ سال اخیر تا زمان مصدومیت نویر او دروازه‏بان اصلی تیم نبود. اما حالا و به فاصله ۳ ماه مانده به جام جهانی او امید اول آلمانی‎ها است.

این دو، دو دروازه‏بانی هستند که از آن‌‎ها به عنوان بزرگان حال و آینده یاد می‎شود و شاید این بازی آغاز رقابتی باشد که سال‎ها به طول بینجامد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: