باهنر:

امیدوارم در سال جدید شاهد رونق تولید، اشتغال و رفاه اقتصادی باشیم

کدخبر: 2181814

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید نسبت به پیشرفت کشور و رونق تولید، اشتغال و رفاه اقتصادی و اجتماعی ابراز امیدواری کرد

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با صدور پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت. در ابتدای این پیام امده است: سال 1396 با همه فراز و فرودها و تلخی ها و شیرینی هایش به پایان رسید و در تقارن با ماه پرفیض رجب سال 1397 آغاز شد. نوروز امسال عزیزان بسیاری از هموطنان ما در کنار ما نیستند اما یاد و خاطره شان در اذهان ما باقیست.

این پیام می افزاید: در سرآغاز این سال جدید، سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفت بهترین ها را برای تک تک هموطنانم در ایران عزیز و در سراسر جهان آرزو دارم.

در این پیام تاکید شده است: امیدوارم که این سال که در شب شهادت امام دهم شیعیان حضرت امام هادی علیه السلام تحویل شد، سال پایان انتظار منتظران حضرت صاحب الامر و ظهور موفور السرور آن امام همام غائب از نظر باشد.

باهنر در پیام خود با بیان اینکه از خدای بزرگ می خواهم که سال 1397 را سالی مالامال از عزت و سربلندی و سلامتی برای ایرانیان عزیز قراردهد و شاهد پیشرفت های روزافزون کشورمان در تمامی زمینه ها مخصوصا در رونق تولید و اشتغال و رفاه اقتصادی و اجتماعی باشیم، آورده است: یاد امام راحل و شهدای گرانقدر و تمامی درگذشتگان را گرامی می دارم و اوقات خوشی را در ایام نوروز برای هموطنان عزیزم آرزو می کنم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: