موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملکرد مسئولان در قبال محقق شدن شعار سال ۹۶ کافی نبود

کدخبر: 2181630

نماینده مردم فلاورجان گفت: اگر به اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند توجه می‌شد، اقتصاد ما اکنون جایگاه بسیار بالاتری داشت.

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره میزان تحقق شعار سال ۹۶ یعنی اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که شعار و مباحث سال را با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی و به ویژه اقتصاد مقاومتی که تنها راه نجات کشور از تهدید و تحریم است، انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در راستای مطالبه گری اقتصاد مقاومتی و به جهت کاهش شعارزدگی و جلوگیری از برگزاری صرف همایش ها و جلساتی با موضوع اقتصاد مقاومتی که خروجی قابل توجهی نداشت، سال ۹۵ را به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام گذاری و موکدا در سخنرانی ها و بیانات متعددشان این اقدامات را خواستار شدند.

نماینده مردم فلاورجان تصریح کرد: متأسفانه شعار سال ۹۵ آنطور که باید و شاید در عمل اتفاق نیفتاد و بر این اساس رهبر معظم انقلاب سال ۹۶ را هم به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام گذاری کردند.

موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه همه وزارتخانه ها، سازمان ها و قوای سه گانه باید در راستای تحقق شدن شعار سال گام برمی داشتند، گفت: راه حل تمام مسائل و مشکلات اقتصادی کشورمان در این شعار نهفته است اما عملکرد مسئولان در قبال محقق شدن شعار سال کافی نبود.

نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه مسئولان در شعار دادن و ظاهر قضیه حرف اول را می زنند، اما در عمل نتیجه قابل قبولی حاصل نشد، افزود: دولت فقط شعار داد که در سال ۹۶ حدود ۷۰۰ هزار نفر را مشغول به کار کرده است، اما اینکه در کجا ایجاد شده و در چه زمینه ای مشغول به کار شده اند مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر به اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرموده اند توجه می شد، اقتصاد ما اکنون جایگاه بسیار بالاتری نسبت به امروز داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: