اتحاد و همدلی راز موفقیت‌مان بود

کارخانه: جنگیدیم تا قهرمان شدیم/ هیچ گنجی بدون تحمل رنج حاصل نمی‌شود

کدخبر: 2180618

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: اعضای کادر فنی و بازیکنان بانک سرمایه با تمام توان جنگیدند تا توانستیم قهرمان لیگ شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درمورد قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این موضوع خواست خدا بود؛ باید از تک تک بازیکنانم که با تمام وجود کار کردند تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: به عقیده من اتحاد و همبستگی بین بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم بانک سرمایه مهمترین راز موفقیت ما در این دوره از مسابقات بود. من به شخصه کار بزرگی نکردم. کادر فنی و بازیکنان جنگیدند تا بانک سرمایه به هدف خود رسید و من کمترین نقش را داشتم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با بیان اینکه بازیکنان شایسته بودند و قهرمان شدند، ادامه داد: هیچ گنجی بدون تحمل رنج حاصل نمی‌شود. خوشحالم که ما مزد زحمات‌مان را گرفتیم. رنج بسیاری بردیم تا به این هدف رسیدیم.

کارخانه خاطرنشان کرد: لیگ امسال حساسیت زیادی داشت و اگر می‌خواهیم لیگ جذاب‌تر شود باید حساسیت را کمتر کرد. من اعتقادی به پلی‌آف ندارم که نیمی از بازی‌های آن هم برگزار نمی‌‌شود. این ایراد است و باید برطرف شود. تیم ملی ما معطل 4 بازی اینگونه نیست و بهتر است بیشتر به این موضوعات توجه کنیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: