مهدی قره شیخلو:

دارالقران امام علی(ع) نمونه موفق یک حرکت مردمی است

کدخبر: 2171619

مهدی قره شیخلو رییس سازمان دارالقران کریم به ارایه پیشنهاداتی در زمینه مسابقات دارالقران امام علی(ع) پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قره شیخلو رییس سازمان دارالقران کریم در اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات دارالقران امام علی(ع)، ضمن تشکر و قدردانی از بانیان این مسابقات گفت: دارالقران امام علی(ع)نمونه موفق یک حرکت مردمی است و ما در کشورمان نیازمند حضور خودجوش مردم در این عرصه به جهت پیشرفت جامعه به سمت قرانی شدن هستیم.

وی با ابراز امیدواری از الگوسازی این دارالقران در توسعه مشارکت های مردمی تصریح کرد: در یازدهمین مسابقات ویژه خواهران پیشنهادی مبنی بر تشکیل ۱۵۰ جلسه تخصصی اموزش را دادم و امروز نیز پیشنهادات دیگری را از سوی سازمان دارالقران به برگزار کنندگان مسابقات مطرح میکنم.

رییس سازمان دارالقران کریم با طرح دو پیشنهاد افزود: برگزار کنندگان در کنار این مسابقات موضوع تفسیر قران را به رشته های مسابقه اضافه کنند تا در کنار حفظ مباحث تفسیری نیز کار شود همچنین در بحث محتوایی این سازمان حمایت خودش را برای افراد خوش فکر اعلام می دارد.

وی با اشاره به اینکه نیازمند کاردر زمینه محتوایی قران هستند اظهار داشت:نوجوانان و جوانان به برنامه ای منسجم نیاز دارند تا بتوانند برنامه و زندگی خودشان را برنامه ریزی کنند که سازمان دارالقران در تولید محتوای قرانی پذیرای اهالی قلم اندیشمندان قرانی است.

وی در پایان گفت: همچنین میتوان در سالهای اینده در کنار این مسابقات جشنواره ای از محصولات قرانی دایر نمود تا همه با این تولیدات اشنا شده و بتوانند از ان استفاده کنند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: