تشریح دلایل قطع همکاری وزارت صنعت،معدن وتجارت با چند تن از مشاوران وزیر

کدخبر: 2170976

در این گزارش به تشریح دلایل قطع همکاری وزارت صنعت،معدن وتجارت با چند تن از مشاوران وزیر پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، عصر امروز ، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صنعت معدن و تجارت طی اعلامیه ای ضمن تشکر از زحمات جمعی از مشاوران وزیر ، پایان همکاری در سمت هایی را که در ادامه آمده است ،اعلام کرد.

محمدرضا یاورزاده طی نامه های جداگانه از تلاش ها و خدمات آقایان بهروز ریاحی مشاور وزیر ، عبدالرضا امینی مشاور وزیر در امور بین الملل، علی اصغر توفیق مشاور وزیر در امور پژوهش و فناوری، علی یزدانی مشاور وزیر ، عین اله اعلاء مشاور وزیر در امور مالیاتی، محمدرضا خانمحمدی مشاور وزیر ، منوچهر طاهایی مشاور وزیر ، سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی و ناصر بزرگمهر مشاور وزیر و عضو شورای اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت قدردانی و پایان همکاری در سمت های مذکور را اعلام کرد.

در تشریح دلایل قطع همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت با با چند تن از مشاوران وزیر،روابط عمومی وزارت صنعت،معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی ،اظهار کرد:دلایل متعددی موجب شد تا وزارت صنعت تصمیم بگیرد تا با برخی از مشاوران وزیرقطع همکاری کند.

وی ادامه داد:بیشتر مشاوران وزیر دولت دوازدهم،مشاوران نعمت زاده بودند و باتوجه به اینکه تعداد مشاوران وزیر،ظرفیت مشخصی دارد وزارتخانه تصمیم به قطع همکاری با این مشاوران دولت یازدهم گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: