زیدان: رئال در مسیر درستی حرکت می‌کند

کدخبر: 2170805

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر لگانس تاکید کرد که تیمش در مسیر درستی گام برمی‌دارد. او درباره نیمکت نشینی رونالدو هم صحبت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار معوقه هفته شانزدهم رقابت های لالیگا به مصاف لگانس رفت و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. زیدان در نشست خبری بعد از بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و درباره نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو سخن به میان آورد.

او گفت: رونالدو را در ترکیب اصلی به میدان نفرستادم چرا که می خواستم به او استراحت بدهم. ایسکو و بنزما عملکرد بسیار خوبی داشتند و هماهنگی بالایی از خود نشان دادند. واسکز و آسنسیو هم یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتند.

این مربی فرانسوی ادامه داد: در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. با یک گل از حریف عقب افتادیم اما خیلی سریع به بازی برگشتیم و توانستیم سه گل به ثمر رسانیم. خیلی زود نبض بازی را در دست گرفتیم. می توانم بگویم که تیم رئال در مسیر درستی گام برمی دارد و من از عملکرد تیم راضی هستم.

زیدان در پایان سخنان خود گفت: روند گلزنی ما بسیار بهتر شده است و دیدارهای اخیر ما به خوبی چنین چیزی را نشان می دهد. دوباره به رده سوم جدول رده بندی برگشتیم. الان برای رسیدن به جایگاه دوم تلاش می کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: