در گفتگو با مهر عنوان شد؛

برنامه ریزی برای تبدیل به احسن ساختمان های دانشگاه آزاد

کدخبر: 2169182

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد گفت: کارگروه بهره برداری تبدیل به احسن ساختمان و زمین های این دانشگاه تشکیل شده و تا ۱۰ اسفندماه اطلاعات لازم جمع آوری می شود.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کارگروه بهره برداری تبدیل به احسن ساختمان ها و زمین های دانشگاه آزاد تشکیل شده و درحال جمع آوری اطلاعات آنها هستیم.

وی افزود: تا ۱۰ اسفندماه اطلاعات مربوط به ساختمان ها و زمین های این دانشگاه در سامانه ای جمع آوری خواهد شد تا در آینده بتوان در صورت لزوم برای تبدیل به احسن این ساختمان ها برنامه ریزی کرد.

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد عنوان کرد: با تبدیل به احسن ساختمان و زمین های این دانشگاه برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های فناوری، پزشکی، کشاورزی و تولیدی صورت خواهد گرفت.

شاکری خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا پایان سال هر گونه آمار، ارقام، اطلاعات و مدلسازی مربوط به ساختمان و زمین های این دانشگاه را جمع آوری کنیم تا بتوانیم برای ساختمان های مهم مانند بیمارستان فرهیختگان مدل سازی BMI انجام دهیم.

وی اضافه کرد: براساس این مدل، نقشه و اطلاعات ساختمان به صورت مجازی تهیه می شود و برای تعمیرات، نگهداری، تغییرات و جانمایی تجهیزات از این اطلاعات استفاده خواهد شد.

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد تاکید کرد: تهیه و تدوین مدل BMI ساختمان های این دانشگاه رویکرد جدید معاونت عمرانی است که با درخواست واحدها این مدل برای ساختمان های مهم انجام خواهد شد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: