تعامل شهرداری با هیئت مدیره انجمن علمی مهندسی و مدیریت پسماند

کدخبر: 2145643

شهردار منطقه ۱۳ در جلسه ای با حضور هیئت مدیره انجمن علمی مهندسی و مدیریت پسماند ایران ضمن هم اندیشی با اعضای این انجمن پیشنهاداتی سازنده در خصوص ایجاد تحول در مدیریت پسماند تهران ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیئت مدیره انجمن علمی مهندسی و مدیریت پسماند ایران در شهرداری منطقه با حضور رحمان زاده برگزار شد.

شهردار منطقه در این جلسه به سوابق علمی و اجرایی خود در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در زمینه آنالیز فیزیکی و شیمیائی پسماندهای شهر تهران اشاره کرد و گفت : توانایی انجام آنالیزهای فیزیکی و شیمیایی پسماند کشور توسط انجمن مذکور به عنوان یک بخش خصوصی در حوزه مدیریت پسماند ایران وجود دارد .

رحمان زاده پس از هم اندیشی با اعضای هیئت مدیره این انجمن پیشنهاداتی به شرح ذیل ارائه کرد: سازماندهی بازیافت و تفکیک پسماند تهران با توجه به تغییر الگوی مصرف و سطح رفاه جامعه توسط انجمن علمی مهندسی و مدیریت پسماند ایران به منظور مدیریت کارآمد و اثربخش مدیریت شهری در بحث پسماند؛ هماهنگی با کمیته سلامت . محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران برای کمک علمی به اعضای انجمن؛ و هماهنگی سازمانهای مرتبط با مدیریت پسماند شهر تهران و سازماندهی ترویج مصرف پلاستیک های تجزیه پذیر و حرکت به سوی الزامات قانونی و همچنین نظارت بر تولیدات تجزیه پذیر.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: