جلسه‌هایی بدون چالش/ هیات اجرایی کمیته المپیک چه می‌کند؟

کدخبر: 2128290

در جلسات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هنوز نوبت به رسیدگی به مهمترین موضوعات و چالش های پیش روی کمیته المپیک نرسیده است.

به گزارش ایسنا، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در جلسات خود هنوز به مهمترین مواردی که باید درباره آن تصمیم‌گیری شود رسیدگی نکرده‌ است. جلسه سرپرستان کاروان‌ها برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا در حالی قرار است اوایل آذر برگزار شود که هنوز خبری از انتخاب سرپرست برای ایران نیست. هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اینکه به صورت جدی به مساله انتخاب سرپرست کاروان ایران بپردازد را هنوز در دستور جلسات خود قرار نداده است.

از آنجا که گفته می شود اندونزی چندان شرایط راحتی را برای تیم‌ها فراهم نخواهد کرد و از الان مشکلات میزبانی به گوش می‌رسد بنابراین جلسه سرپرست‌ها و بازید از سالن‌ها و دیگر امکاناتی که اندونزی برای بازی‌های آسیایی فراهم کرده، بسیار اهمیت دارد چراکه اگر شرایط در طول بازی‌ها چندان راحت نباشد و مشکلاتی وجود داشته باشد، سرپرست کاروان باید در تمام جزییات آن قرار گرفته و از الان تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته شود اما هیات اجرایی کمیته ملی المپیک فعلا انتخاب سرپرست را در برنامه کاری خود قرار نداده است.

از دیگر موارد موجود بحث آیین نامه انتخابات است با وجود اینکه گفته می شد کمیته ملی المپیک به دنبال این است انتخابات زودتر از موعد و حتی در آذرماه انجام شود اما تصویب آیین نامه انتخاباتی هنوز در برنامه کاری هیات اجرایی قرار نگرفته است.

از طرفی با توجه به اینکه خبری از تصویب اساسنامه جدید توسط هیات وزیران نیست، به نظر می‌رسد انتخابات با همان اساسنامه قبلی برگزار شود، بنابراین باید مشخص شود تکلیف برخی تغییرات مهم که در اساسنامه جدید داده شد چه می‌شود. برای نمونه انتخابات کمیسیون ورزشکاران 12 آبان برگزار می‌شود و آیا نماینده کمیسیون ورزشکاران طبق اساسنامه جدید در هیات اجرایی حضور خواهد داشت یا نه؟

مسائل مهمی پیش روی کمیته ملی المپیک است که باید هر چه زودتر به آنها رسیدگی شود و در دستور کار هیات اجرایی قرار گیرد، پیش از اینکه در دقیقه نود و با عجله مجبور به پرداختن به آن شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: