رحیمی: برای انتخاب سرمربی به جمع بندی نرسیده ایم

کدخبر: 2127851

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت: برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هنوز به جمع بندی نرسیده ایم و فعلا علیرضا حبیبی هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،، در مورد وضعیت این روز های تیم ملی آقایان و انتخاب سرمربی جدید گفت: هنوزتصمیم نهایی در این رابطه گرفته نشده است و ما به جمع بندی نهایی نرسیده ایم. مسئله ای که در این میان وجود دارد آن است که ما برای اردو های پیش از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی نمی توانیم از لژیونر هایمان در داخل کشور استفاده کنیم.

رحیمی درباره حضور ایران در مسابقات چلنج کاپ تونس گفت: تیم ملی هندبال پس از پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر هندبال به اردو می رود و برای حضور در تورنومنتی راهی تونس می شود. هدایت تیم ملی در این زمان با حبیبی است.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان درباره حواشی هفته چهارم لیگ برتر هندبال و درگیری در بازی نیروی زمینی تهران و نفت و گاز گچساران گفت: اتفاقاتی در بازی دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی رخ داد اتفاق حادی نبود و تنها درگیری میان تماشاگران بود. حالا هم باید منتظر بود تا گزارش این اتفاقات به کمیته انضباطی برسد و تصمیم نهایی گرفته شود.

علیرضا رحیمی در پایان و درباره لیگ برتر هندبال بانوان گفت: قرار است مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان به زودی برگزار شود و 8 تیم آماده حضور در این رقابت ها هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: