هاشمی دانا مطرح کرد؛

همه گروه های سیاسی نسبت به ترویج فرهنگ دفاع مقدس وحدت دارند

کدخبر: 2122613

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: تمام اقشار و گروه های سیاسی در موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت وحدت نظر دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه گرای وطن با موضوع تشریح برنامه های مهم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با گفتگو با سردار سیدمجید هاشمی دانا از آنتن رادیو گفتگو پخش شد.

هاشمی دانا در ابتدای این برنامه رادیویی، گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس را بر اساس ۴ رویکرد گفتمانی، تبلیغی و اطلاع رسانی، تجلیلی و تکریمی و فضای مجازی پیش می بریم.

وی به انتخاب شعار «من انقلابی ام» به عنوان سرلوحه اقدامات پیش رو در این هفته اشاره کرد و گفت: با همکاری سازمان ها، نهادها، تمامی دستگاه های لشکری و کشوری و مجموعه های مردمی بیش از یک هزار برنامه اصلی را پیش بینی کرده ایم و بسیاری برنامه های جانبی در کنار این برنامه های اصلی انجام خواهد شد.

سردار هاشمی دانا ضمن اشاره به نام گذاری روزهای مختلف این هفته، از «اقتصاد مقاومتی، خودباوری، پشتیبانی مردمی و اصناف» به عنوان روز چهارم هفته دفاع مقدس نام برد و گفت: خودباوری و تولید با نگاهی به مدیریت جهادی و خودباوری و بررسی تاثیر پشتیبانی مردمی و اصناف در کم اثر نمودن تحریم ها در دوران دفاع مقدس میسر بوده است.

مسئول تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در زمانی که دشمن کشور را مورد تهاجم و تجاوز قرار داد همه مردم با تمامی ظرفیت ها و از اقشار، ادیان و ارگان های مختلف دست به دست هم دادند و از نظام دفاع کردند.

سردار هاشمی دانا با بیان این نکته، افزود: برای ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس باید از تمامی این ظرفیت ها استفاده کنیم و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، به میدان آمدنِ این ظرفیت ها در سطح کشور را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی حضور فعال تمامی سازمان ها و مجموعه ها در این برنامه فرهنگی را خواستار شد و گفت: تمام اقشار و گروه های جامعه؛ حتی گروه های سیاسی با نگرش های مختلف در موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهدا وحدت نظر دارد که جای شکرگزاری است و در برنامه های پیش بینی شده نیز با انگیزه و علاقه خاصی وارد کار می شوند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: