دفاع مقدس سبب خودباوری و تحکیم وحدت ملی شد

کدخبر: 2121286

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش گفت: جنگ تحمیلی با وجود خسارت‌های فراوان، موجب ایجاد خودباوری دینی در جوانان، استقلال و تحکیم وحدت ملی شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام صمدی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندهان و کارکنان در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی برگزار شد، با اشاره به اهمیت بسیار هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در اوایل انقلاب نوپایی داشتیم و با چندین کشور در حال جنگ بودیم اما اینکه همچنان محکم ایستاده‌ایم و نقش بسیار مهمی در عرصه جهانی داریم علل و عوامل مختلفی دارد.

وی اهداف اصلی دشمن در به راه انداختن جنگ بر علیه ملت ایران را حاکمیت مطلق بر اروند رود، اشغال استان نفت‌خیز خوزستان، استرداد جزایر سه گانه و مهمتر از همه سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی نام برد.

صمدی گفت: در آن زمان تمام دنیا با دشمن بودند و هیچکسی با ما نبود اما جنگ تحمیلی علاوه بر خسارت‌هایی که بر جا گذاشت موجب ایجاد خودباوری دینی در جوانان، خودکفایی در جنگ و تحکیم وحدت ملی در اقشار مختلف جامعه شد.

ویدستاوردهای امروز کشور را مرهون ایثار و جانفشانی‌های بسیار از شهدایی دانست که در هشت سال دفاع مقدس مردانه ایستادند و ایستاده شهید شدند و بر همه ما وظیفه است تا پیام رسان دلاورمردی‌های جوانان و شهدای بزرگوارمان باشیم و از تمامی ابزارها و رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس که همان فرهنگ ایثار و شهادت است استفاده نمائیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: