حجت‌الاسلام حسینی خراسانی در نطق پیش از دستور اجلاسیه خبرگان:

حل مشکلات مردم و همدردی با آنها راهکار غلبه بر مشکلات و خنثی‌سازی توطئه‌ها است

کدخبر: 2119788

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان گفت: باید به فکر ملت بود، با آنها همدردی کرد، مشکلات ملت را حل کرد و این راهکار غلبه بر همه مشکلات و خنثی‌سازی همه توطئه‌ها است.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیداحمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان در نطق پیش از دستور مجلس خبرگان اظهار داشت: قدرت لایزال نظام جمهوری اسلامی ایران ،قدرت ملت شریف و انقلابی است. باید به این ملت خدمت کرد.

وی افزود: روحانیت متعهد و راستین شیعه با همه تبلیغاتی که علیه روحانیت انجام می‎گیرد همواره در خط مقدّم دفاع از دین و خدمت به مردم بوده و هست و مردم همچنان روحانیت را مرجع امور دینی، دنیوی و سیاسی خود می‎دانند و در رویدادهای پیچیده به روحانیت پناه می‎برند.

نماینده مردم خراسان رضوی ادامه داد: این اعتبار اجتماعی و سرمایه عظیم مردمی روحانیت ،معلول خداخواهی و خدمتگزاری به دین ملت و بی اعتنائی به زخارف دنیوی و ساده زیستی آنان است .رهبری حکیم و معتقد نظام اسلامی، اندیشه مبارک و راهگشا و فراگیر سبک زندگی دینی را مورد توجه و تکرار و تاکید قرار دادند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سبک مردم داری ،سبک مدیریت و سبک حکومت در اسلام یک سبک ویژه پاک و آسمانی است با عنایت به دغدغه ها و آسیب های جدی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و معیشتی در نطق های خبرای امت و امنای ملت مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به سه کلام نورانی برای علاج مشکلات و درمان دردهای موجود امروز و فردای جامعه اسلامی و حفظ حکومت اسلامی ضروری است، تصریح کرد: ملتی که در آن ضعیف نتواند بدون واهمه و بیم، حقش را از قوی مطالبه و دریافت کند هیچ وقت و هرگز روی سعادت و پیروزی و آرامش را نخواهد دید.

حجت الاسلام حسینی خراسانی ادامه داد: حضرت امیر به هنگام ترک بصره پس از مدتی اقامت و حکومت در آنجا و نیز به هنگام ورود به کوفه و تصدی منصب رهبری و حکومت به اهالی بصره و کوفه صورت دارائی و موجودی مالی خود را خیلی شفاف اعلام کرد و فرمود: دارای همین مرکب ، اثاث و اسباب زندگی و این غلام هستم. هرگاه در پایان کار چیزی بر این افزودم و اندوختم پس من در حق شما خیانت کرده ام.

وی در همین زمینه یادآور شد: هرگاه حاکمان به هر دلیل حاکمیت و صاحب منصبان نتوانستند در کار و کاسبی و زندگی و معیشت مردم توسعه ایجاد کنند و نتوانستند به بازار و صنعت و تولید و اشتغال نشاط و رونق ببخشند. پس باید سطح زندگی خود را با سطح زندگی ضعیف ترین افراد جامعه تنظیم کنند تا فقر و تنگدستی و مشکلات و بیکاری خانواده ها را تحت فشار قرار ندهد و آنان را وادار به شورش نکند.

وی افزود: اگر نظام اسلامی و فرزندان دلیر سپاه، تفنگ دارانی هستند که آمریکائی ها را به اسارت گرفتند و شاخ آمریکا را شکستند و اگر جمهوری اسلامی، چشمه فتنه ها را کور کرده است و دست اجانب را از اموال این کشور قطع کرده است همه و همه با وجود رهبری زاهد ، شجاع ، مقتدر و قدرت عظیم الهی ملت بوده است. بنابراین باید به فکر این ملت بود و با آنها همدردی کرد و مشکلات ملت را حل کرد و این راهکار غلبه بر همه مشکلات و خنثی سازی همه توطئه ها و بقاء نظام و جمهوری اسلامی است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: