تقدیر از اسماعیل شنگله در شب منتقدان

کدخبر: 2117888

انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران در مراسمی ویژه از سال‌ها تلاش اسماعیل شنگله تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، مراسم اهدای جوایز سالیانه انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر شب گذشته در سالن عباس کیارستمی سازمان سینمایی فارابی برگزار شد.

در این مراسم جایزه بهترین پژوهش به شیوا مسعودی، استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و روح الله جعفری نویسنده کتاب «هنر ملی از آغاز تا پایان» اهدا شد.

انجمن منتقدان و نویسندگان همچنین عبدالعلی زاده، سردبیر سایت ایران تئاتر را برای دومین بار به عنوان خبرنگار سال معرفی کرد.

در حوزه نشر نیز به لیلا حسن خانی، مدیر انتشارات آگه جایزه ای اهدا شد.

همچنین در میان کارگردانان از رضا کوشک جلالی تقدیر شد و حسین محب اهری نیز برای تلاش هایش در تئاتر مورد تقدیر انجمن قرار گرفت.

در بخش انتخاب نمایش ها رتبه اول به نمایش «می سی سی پی نشسته می میرد» همایون غنی زاده اهدا شد و «دوشس ملفی» محمد رضایی راد و «نام همه مادران ...» محمد رحمانیان مشترکاً در رتبه دوم و «صوراسرافیل» عامر مسافرآستانه در رتبه سوم قرار گرفت.

در بخش رادیو و تلویزیون فرهاد دهنوی برای برنامه «پرده آخر» در شبکه گفتگو وامیر قمیشی برای برنامه تلویزیونی »چشم شب روشن» از شبکه چهار تقدیر شدند.

نشان مسئولیت اجتماعی نیز به نازنین سهامی زاده برای نمایش «مانوس» و امین میری برای نمایش «شلتر» اهدا شد.

گروه برگزیده انجمن نیز در این دوره گروه تئاتر «گاراژ» از قم بود.

در این مراسم در بخش ویژه ای از اسماعیل شنگله و علی اکبر فرهنگی با حضور لیلی رشیدی، مرضیه و احترام برومند تجلیل به عمل آمد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: