باید از داوران حمایت کنیم

نخعی: خیلی بهتر از گل‌گهر ظاهر شدیم و مزدش را هم گرفتیم/ کار سختی مقابل ملوان داریم

کدخبر: 2114408

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تیم خود را مستحق پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان می‌داند و معتقد است تیمش بازی بسیار بهتری نسبت به حریف انجام داده است.

احمد نخعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا ، در خصوص برتری 3 بر یک تیمش در دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: همان طور که از بازیکنان و موجودیت دو تیم انتظار می رفت بازی خوبی شاهد بودیم. با تمام احترامی که برای تیم گل گهر قائلم اما در این بازی خیلی بهتر از حریف ظاهر شدیم و مزد آن را هم گرفتیم، نتیجه هم بیانگر همین موضوع است. خدا را شکر می کنیم که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

وی درباره حاشیه های دربی کرمان تصریح کرد: معمولاً در دربی ها حاشیه کم نیست. در این بازی هم با وجود حساسیت ها و صحبت های که از قبل مطرح شده بود، خدا را شکر مشکل خاصی پیش نیامد.

سرمربی تیم مس کرمان در مورد داوری این دیدار نیز عنوان کرد: داوری در مجموع خوب بود. داوران جوان هستند و باید از آنها حمایت کنیم و ما هم همیشه سعی کردیم این حمایت را انجام دهیم. فکر می کنم در این بازی یک پنالتی برای ما گرفته نشد و در یک صحنه هم بازیکن حریف باید اخراج می شد اما همانطور که گفتم به طور کلی داوری خوب بود.

نخعی در خصوص دیدار هفته پنجم تیمش مقابل ملوان بندرانزلی، خاطرنشان کرد: در لیگ یک تمام بازی ها سخت است و همه تیم ها خوب هستند. قطعاً با توجه به بازیکنان و کادرفنی که تیم ملوان دارد، کار سختی برابر این تیم خواهیم داشت، ضمن اینکه آنها هم کار سختی مقابل ما دارند. به امید خدا می رویم تا با یک بازی خوب دست پر از زمین خارج شویم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: