محسنی بندپی:

حفظ سرمایه‌های اجتماعی در کشور سنت حسنه بهزیستی است/ رشد چشمگیر مراکز توانبخشی در دوران بعد از انقلاب

کدخبر: 2110637

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طی ۲ و ۳ سال گذشته حفظ سرمایه‌های اجتماعی یکی از اولویت‌ها و سنت‌های حسنه در سازمان بهزیستی بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین نکوداشت استاد اسماعیل ابراهیمی که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه استاد ابراهیمی در عرصه مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اثراتی از خود به یادگار گذاشته است، اظهار داشت: بنده از بدو پیروزی انقلاب به عنوان هم فکر سیاسی در کنار این شخص بوده ام و اقداماتی را در کنار یکدیگر انجام داده ایم.

وی ادامه داد: این شخص در جهت ارتقای جایگاه رشته فیزیوتراپی از هیچ کوششی فروگذار نکرد و در این امر مطالبه گر بود، به طوری که در سال های گذشته در عرصه خدمت به جامعه، کمیسیون بهداشت و درمان وقت سابق را متقاعد کرد تا طرح DBT را اجرایی کنند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه استاد ابراهیمی جایگاه جامعه فیزیوتراپی را ارتقا بخشید، اضافه کرد: قبل از انقلاب تنها 4 مرکز توانبخشی وجود داشت، اما امروز 15 دانشکده توانبخشی داریم که رشد چشمگیری داشته، چنانچه در دیگر رشته ها این پیشرفت را نداشته ایم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: