تا پایان سال

همه استان‌های کشور مجهز به مرکز حفظ مجازی قرآن می‌شوند

کدخبر: 2110586

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تاکنون در ۱۳ استان مرکز حفظ مجازی قرآن راه‌اندازی شده است و فارس چهاردهمین استان خواهد بود، گفت:‌ بنا داریم تا پایان امسال این مراکز در تمام استان‌ها راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تاکنون 13 استان موفق به راه اندازی مرکز حفظ مجازی قرآن شده اند، گفت: استان فارس چهاردهمین استانی است که مجهز به مرکز مجازی حفظ از راه دور قرآن کریم می شود.

حسینی با بیان اینکه مراکز حفظ مجازی در تمام استان های کشور راه اندازی خواهند شد، گفت: بر اساس ابلاغی که انجام شده است همه استان ها باید تلاش کنند تا در سال جاری حتماً مراکز حفظ مجازی خود را راه اندازی کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف از ابتدای سال جاری در مرکز امور قرآنی تجمیع شد و ساختار قرآنی اوقاف تقویت شد، گفت: ما در ادارات کل اوقاف کشور اداره امور قرآنی را راه اندازی کردیم در حالی که پیش از این تنها کارشناس قرآنی در استان ها بود و نه اداره امور قرآنی.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: